Електрокари випередять паливні машини на ринку Китаю вже у 2025 році

Електрокари випередять паливні машини на ринку Китаю вже у 2025 році

28 грудня 2024
7

Китай досягне мети з продажу електрокарів раніше Заходу. Уже наступного року «батарейні» машини займуть більше половини найбільшого ринку світу. Такий прогноз дають в UBS, HSBC, Morningstar і Wood Mackenzie, пише Financial Times.

За підсумками нинішнього року китайці куплять 12 мільйонів електрокарів - на 20 відсотків більше, ніж у 2023-му. Якщо тренд збережеться, Китаю вдасться досягти «зеленої» мети раніше за Європу і на 10 років раніше, ніж планувалося.

У 2020 році уряд Китаю поставив за мету наростити частку електромобілів на ринку до 50 відсотків до 2035 року. За нинішніх темпів цей рубіж буде подолано вже у 2025-му.

А до 2034 року продажі «батарейних» машин у Китаї можуть досягти 18 мільйонів одиниць. Попит на паливні автомобілі, навпаки, буде поступово знижуватися і до того ж терміну впаде нижче позначки в три мільйони штук, прогнозують експерти.

Зростає і популярність гібридів. У 2025 році обсяг реалізованих PHEV (гібриди, що підключаються) теж встановить рекорд, а у 2033-му перевищить шість мільйонів екземплярів. Результат традиційних бензин-електричних машин прогнозується на рівні від 730 тисяч до мільйона на рік.

Разом із паливними автомобілями ринок Китаю втрачають іноземні бренди, оскільки китайці все частіше віддають перевагу вітчизняному продукту. У 2024 році частка іномарок впала до всього 37 відсотків порівняно з 64 відсотками у 2020-му.

Однак бурхливий розквіт електрокарів рано чи пізно зупиниться: надлишковий асортимент призведе до жорсткої конкуренції та цінових війн, впевнені аналітики. У результаті безліч брендів може зникнути.

Джерело: Мотор
Фото: China Daily

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Oleg_H  

"Оскільки китайці все частіше віддають перевагу вітчизняному продукту. У 2024 році частка іномарок впала до всього 37 відсотків порівняно з 64 відсотками у 2020-му"

А нам тут один унікум розказує що китайці не купують своє. А надають перевагу зарубіжним брендам....Яка невдобна новина

+8-3ВІДПОВІСТИ  
Ford_V8  

Oleg_H, Залежить від сегменту. Бо Mercedes S-Class чи там Гелендваген там непогано купують, навіть попри те, що вони в півтора раза дорожчі, ніж у Європі чи США. Гелік от в Китаї від 200 000 доларів. Бо Китай ДАВНО ВЖЕ (понад 20 років тому) ввів високі мита на імпортні авто, а зараз обурюється, коли ЄС і США роблять кроки у відповідь!

+4ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

Ford_V8, Преміум завжди буде продаватись у якихось там невеликих кількостях. Але тенденцію видно. Не бачать китайці необхіодності купувати європейців чи японців. Свій автопром вже догнав їх по якості і по ціні дешевше. Тому й почали пересідати на своє. Не такі китайці тупі як дехто тут думає

+7-3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 4

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація