Легенда повертається: Mitsubishi L200 нового покоління виходить на український ринок

Легенда повертається: Mitsubishi L200 нового покоління виходить на український ринок

01 серпня 2024
2
Інформація розміщена на правах реклами або надана партнерами:

Офіційний дистриб'ютор автомобілів Mitsubishi Motors в Україні, ТОВ «ЕМ ЕМ СІ УКРАЇНА», оголошує на українському ринку старт продажів пікапа L200 шостого покоління. Світова прем'єра новинки відбулася влітку минулого року в Таїланді, а в Україні автомобіль буде доступний для тест-драйву в офіційній дилерській мережі Mitsubishi Motors з 01 серпня 2024 року.

Успіх тривалістю понад 45 років

Торік легендарний Mitsubishi L200 відсвяткував 45-річчя. З моменту дебюту моделі у 1978 році Mitsubishi Motors виробила близько 5,6 млн пікапів п'яти поколінь. Завдяки рекордним продажам у 150 країнах світу L200 є глобальною стратегічною моделлю для компанії Mitsubishi.

Принципово новий L200 шостого покоління піднімає характеристики моделі на нову висоту. Базуючись на концепції «Жага до пригод» (Power for Adventure), дизайнери та інженери компанії повністю переосмислили всі елементи автомобіля - від зовнішності з інтер'єром до трансмісії, двигуна і навіть рами.

Із запланованим обсягом виробництва у 200 тис. автомобілів на рік і продажами у понад 100 країнах світу новий L200 стане надзвичайно важливою моделлю та забезпечить фундаментальну підтримку Mitsubishi Motors на початку нової фази зростання компанії.

Ключові особливості нового Mitsubishi L200

  • Збільшений порівняно з попереднім поколінням простір салону і міцна рама поліпшеної конструкції для забезпечення надійності та довговічності.
  • Новий турбодизельний двигун серії 4N16 вирізняється вищою продуктивністю та відмінними показниками економічності й екологічності.
  • Заново розроблена підвіска забезпечує чудовий комфорт і стабільність керування.
  • Довершена система повного приводу Super Select 4WD-II з оновленими режимами руху для безпеки та комфорту наявна у всіх комплектаціях. Автомобіль уперше обладнано системою AYC (Active Yaw Control), яка передбачає вибіркове застосування гальм для оптимального розподілу крутного моменту між лівими та правими колесами для швидкого та безпечного проїзду повороту.
  • Фронтальна частина на основі переосмисленої концепції Dynamic Shield, виразний дизайн кузова, що візуалізує міць і потужність позашляхового пікапа, а також стильний інтер'єр зі збільшеним простором та чудовим комфортом.
  • Покращена пасивна й активна безпека, поліпшена функціональність для широкого спектра завдань - від комерційного до сімейного використання.
  • Посилені можливості буксирування причепа. Максимальна вага причепа становить 3500 кг проти 3100 кг раніше. 


Класична концепція у сучасному обрамленні

«Пікап, що відповідає викликам нової епохи та вирізняється ще більшою присутністю духу Mitsubishi», - так характеризує новинку Такао Като, президент і головний виконавчий директор Mitsubishi Motors.

Новий L200 повністю розроблений інженерами компанії Mitsubishi. Це означає, що в новому поколінні модель зберегла всі притаманні їй особливості, як-от міцну раму, витривале шасі, високоефективний двигун і вражаючу систему повного привода.

Автомобіль має три звичні форм-фактори кузова: одинарна, полуторна (з багажним відсіком за сидіннями) та подвійна кабіна. На українському ринку буде доступна версія з подвійною кабіною - з двома рядами сидінь, яка поєднує комфорт позашляховика з практичністю пікапа.

Водночас новинка помітно збільшилася за розмірами порівняно із попереднім поколінням: довжина зросла до 5320 мм, ширина - до 1865 мм, а колісна база збільшилась на 130мм до 3130 мм. Такі покращення допомогли розширити внутрішній простір кабіни і розміри вантажної платформи.

Під капотом - новітній турбодизельний двигун з робочим об'ємом 2,4 л. Силовий агрегат серії 4N16 вирізняється сучасною конструкцією та більшою продуктивністю. Раму, підвіску й інші компоненти шасі інженери Mitsubishi розробили заново. Ходові якості значно підвищені ще й завдяки модернізації трансмісії, яка вперше в історії L200 отримала систему покращення керованості AYC (Active Yaw Control) у поєднанні із повним приводом Super Select 4WD-II.

Виразність, поєднана з брутальністю

Новий L200 вражає особливим дизайном. Кожним вигином кузова автомобіль випромінює міць і потужність, яких ми очікуємо від справжнього позашляхового пікапа.

Фірмова концепція дизайну фронтальної частини Dynamic Shield у L200 шостого покоління втілилася по-новому. Традиційно демонструючи продуктивність та впевненість, вона вирізняється скульптурністю форм, яку створюють тривимірна решітка радіатора і потужний передній бампер. Денні ходові вогні з трьома L-подібними світлодіодними ліхтарями викликають асоціації із гострим поглядом яструба, що завдяки виразній головній оптиці надає новому L200 вражаючого вигляду.

Боковини кузова з великими поверхнями малої кривизни прикрашені чіткими горизонтальними заглибинами, щоб окреслити широкі отвори дверей. Візуальної цілісності автомобілю додають могутні передні крила з рельєфними арками, виказуючи стабільність і міцність кузова.

Горизонтальні мотиви продовжуються в задній бічній частині кузова, позначаючи великий розмір вантажної платформи. Т-подібні ліхтарі позаду наголошують широту автомобіля і водночас позначають міць конструкції вантажного відсіку.

Функціональність дизайну була основою роботи над зовнішнім виглядом нового L200 у всіх аспектах. Зокрема, профіль кабіни і задній спойлер поліпшують аеродинаміку, а зовнішніми дверними ручками оптимізованої форми користуватися стало куди зручніше. Бічні підніжки - ширші та менш слизькі, що покращує безпеку та комфорт користування автомобілем під час злив або подоланні водних перешкод.

Простір та ергономічність салону

Салон нового L200 став просторішим внаслідок збільшення колісної бази та комфортнішим завдяки застосуванню якісніших матеріалів оздоблення.

З погляду дизайну, різноманітні геометричні форми та численні декоративні металеві елементи в інтер'єрі утворюють виразний контрастний сучасний простір.

Приладова панель спроектована за принципом «горизонтальної осі» Horizontal Axis, що дозволяє водію чітко бачити зміни у положенні автомобіля під час водіння та полегшує керування. З огляду на професійне використання пікапа в основних його робочих зонах встановлені м'які накладки задля захисту водія та пасажирів, гарантуючи водночас і комфортабельність.

Особливу увагу приділено полегшенню зчитування інформації з панелі приладів і центрального монітора. Селектори, перемикачі та кнопки мають оптимальний рівень чутливості, тож працювати із ними можна навіть у рукавичках. Кермо, перемикачі та дверні ручки розроблені на основі підходу Mitsubishi Touch з акцентом на зручність і міцність хвату.

Центральна консоль обладнана підставкою, що утримає дві великі чашки, а посередині в боксі помістяться чотири пластикові пляшки з напоями об'ємом 600 мл кожна.

Верхнє і нижнє відділення для рукавичок та інші місця для зберігання дрібних предметів - досить великих розмірів задля зручного користування. На приладовій панелі та центральній консолі облаштовані роз'єми USB Type A і Type C для заряджання гаджетів.

Міцна конструкція, високоефективна силова установка

Для нового Mitsubishi L200 розроблена нова рама з лонжеронами, що мають на 65% більшу площу поперечного перерізу. Завдяки цьому жорсткість на вигин та кручення зросла на 60% і 40% відповідно. Також зросла частка високоміцних сталей у конструкції рами, щоб мінімізувати збільшення ваги.

Як результат - пікап шостого покоління вирізняється набагато кращими ходовими якостями та їздовим комфортом, а також забезпечує підвищену надійність, довговічність і поліпшену пасивну безпеку внаслідок оптимізації розсіювання енергії у разі зіткнення. Кузов до того ж став легше завдяки використанню надміцних сталей з межею міцності до 780 МПа.

Серце нового L200 - високоефективний 2,4-літровий турбодизельний двигун серії 4N16, який замінив добре відомий агрегат 4N15 попередньої моделі. Двигун має два рівні потужності, щоб задовольнити увесь спектр потреб споживача.

Українським покупцям будуть запропоновані дві версії: 150 к.с. (110 кВт) і 330 Нм та 184 к.с. (135 кВт) і 430 Нм. Обидва варіанти мають турбокомпресор зі змінною геометрією, що дозволяє плавно керувати крутним моментом двигуна.

Новий L200 оснащується шестиступеневою автоматичною трансмісією, яка має спорт-режим для поліпшення динамічних характеристик. Також споживачам пропонується шестиступенева механічна коробка передач з тросовим приводом перемикання, що забезпечує нижчий рівень вібрацій від двигуна та підвищений комфорт.

Вражаючі можливості на бездоріжжі

Mitsubishi L200 давно здобув славу неперевершеного підкорювача бездоріжжя. Пікап шостого покоління повністю задовольнить високі очікування поціновувачів моделі щодо позашляхових можливостей та свободи пересування. Запорука цьому - довершений повний привод з системою AYC та різноманітними режимами руху.

Новий L200 обладнано черговою ітерацією славетної системи повного привода Super Select 4WD-II. Водій може обирати один із чотирьох режимів трансмісії: 2H (задній привод), 4H (постійний повний привод), 4HLc (повний привод з блокуванням центрального диференціала) і 4LLc (повний привод з блокуванням центрального диференціала та задіянням пониженого ряду трансмісії).

Центральний диференціал з жорстким блокуванням у режимі 4Н розподіляє тягу між передніми і задніми колесами у пропорції 40:60, забезпечуючи високий рівень тягового зусилля та прохідність на бездоріжжі.

Важливе нововведення: система AYC уперше адаптована до моделей, оснащених повним приводом Super Select 4WD-II. Система передбачає вибіркове застосування гальм для оптимального розподілу крутного моменту між лівими та правими колесами для швидкого та безпечного проїзду повороту.

Також, на відміну від попередника, кількість позашляхових режимів руху зросла до семи. Режими Normal, Gravel (для їзди гравієм) та Snow (подолання глибокого снігу) можуть застосовуватися у всіх режимах повного привода, а у 2H є економічний режим Eco. Для 4HLc доступні режими Mud (багнюка) і Sand (пісок), а в 4LLc можна увімкнути режим Rock на кам’янистих ділянках шляху.

Усі версії нового L200 стандартно оснащені активною системою стабілізації та контролю тяги (ASTC), яка покращує стійкість на звивистих та слизьких дорогах. Також ця система контролює проковзування коліс і оптимізує тягу так, щоб запобігти втраті крутного моменту та пробуксовуванню коліс.

Наявні й інші системи допомоги водінню: помічник спуску схилами Hill Descent Control (HDC), який підтримує задану швидкість на спусках, та помічник рушання вгору Hill Start Assist (HSA), що запобігає скочуванню автомобіля під час старту на підйомах.

Легкий хід, покращене керування

Конструктори підвіски нового L200 зосередили пильну увагу на удосконаленні надійності та довговічності. Спереду збережена схема на двох поперечних важелях, водночас точки кріплення верхніх важелів перенесені на 20 мм вище. Це дозволило збільшити хід підвіски та забезпечити найкраще зчеплення з дорогою й комфортну їзду. Ззаду - знайомий завдяки попереднім поколінням нерозрізний міст на ресорах, але тут уже встановлені легші ресори та більш витривалі потужні амортизатори. Попри зростання габаритних розмірів, збільшення радіусу повороту зведене до мінімуму, а керування стало простішим через змінену форму капота для покращення оглядовості з місця водія. Важливо зауважити, що буксирувальна здатність нового L200 помітно зросла порівняно з попередником. Тепер максимальна вага причепа з гальмами становить 3500 кг проти 3100 кг раніше.

Універсальність, поєднана з практичністю та технологічністю

Висота вантажної платформи нового L200 знижена до 820 мм (800 мм для версії Інвайт), що на 45 мм менше, ніж у попередника. Також на кутах заднього бампера з'явилися дві міцні підніжки, з'єднані безпосередньо з рамою, завдяки чому витримують вагу людини. Усе це разом позитивно вплинуло на практичність користування автомобілем при перевезенні вантажів.

Зручна форма сидінь і якісні матеріали розроблені для забезпечення комфорту водія і пасажирів, дозволяючи їм насолоджуватися тривалими поїздками з мінімальним стресом і втомою. Порівняно з попереднім поколінням, точка опори стегна тепер переміщена на 20 мм вгору. На додаток, стойки лобового скла розташовані ближче до вертикалі, відтак стала ширше верхня частина отворів передніх дверей.

Значно розширені функції безпеки завдяки застосуванню системи запобігання фронтальним зіткненням у попутному напрямку (Forward Collision Mitigation) з функцією розпізнавання пішоходів, системи моніторингу сліпих зон дзеркал заднього виду (Blind Spot Warning), системи допомоги при зміні смуги руху (Lane Change Assist) та системи попередження про перехресний рух позаду (Rear Cross Traffic Alert).

Широкі можливості персоналізації

Винятковість L200 наголошує широка гама кольорів кузова. Зокрема, й два нових для моделі кольори - яскравий помаранчевий Yamabuki Orange Metallic та виразний сріблястий Blade Silver Metallic. Пропонуються й класичні базові кольори, як-от білі Solid White та White Diamond, сірий Graphite Grey Metallic та чорний Jet Black Mica.

Покупці нового Mitsubishi L200 матимуть великий вибір фірмових аксесуарів, які дозволять посилити захист автомобіля під час дорожніх пригод, покращити комфорт, а також персоналізувати дизайн та інтер'єр відповідно до власних уподобань.

Наприклад, бічні молдинги та колісні арки підкреслять солідність дизайну. А піддон кузова з системою кріплення вантажів розширить межі використання пікапа для різноманітних завдань.

Новий Mitsubishi L200 буде доступний для тест-драйвів в офіційній дилерській мережі Mitsubishi Motors в Україні з 01 серпня 2024 року. Для придбання доступні чотири комплектації. Ціна на базову комплектацію Invite складатиме 1 675 000 грн.* Комплектація Intense з механічною коробкою коштуватиме 1 775 000 грн*, а з автоматичною коробкою - обійдеться споживачеві в 1 850 000 грн*. Топова комплектація Ultimate коштуватиме 1 950 000 грн.*

З цінами та комплектаціями можна ознайомитись за посиланням

*Ціни вказані станом на 01 серпня 2024 року.

Джерело: Mitsubishi

Обговорення новини

Jura  

Все покращують та покращують тільки ніяк покращити не можуть в питанні ржавіння своїх рамників!
На правах практичного досвіду купленого з салону паджеро спорт, міцу це якби м'якше сказати - ржаве відро яке своєю якістю не вартує щоб його купувати новим з салону, з 3-4 року це стає сосалом грошей в бородьбі з іржею!

+4ВІДПОВІСТИ  
Vadim Grygoryev  

Jura, 100 процентов. У нашего Аутлендер днище проржавело. Да и диски тормозные тоже.

+1-2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація