Volvo Car Corporation продовжує розвиток технології подушки безпеки після 25-років захисту життя

17 жовтня 2012
0

Перший автомобіль Volvo оснащений подушкою безпеки зійшов з конвеєра в 1987 році - і з тих пір компанія продовжила розвиток даної технології ще декількома світовими новинками. Volvo був першим автомобілем, оснащеним як боковими подушками безпеки для кожного сидіння, так і шторками безпеки, - в 2012 році 25-річний ювілей технологій відсвяткували впровадженням новаторської подушки безпеки для пішоходів у абсолютно новому Volvo V40.

«Вперше технологія подушки безпеки використана для захисту уразливих учасників дорожнього руху, в даному випадку пішоходів, поза автомобілем», говорить Леннарт Йоханссон (Lennart Johansson), старший менеджер з внутрішньої безпеки автомобілів у Volvo Car Corporation.

Леннарт Йоханссон, який був частиною новаторської роботи у 1980х роках, додає: «Значною перевагою сучасної технології подушки безпеки, є те, що сама подушка займає менше місця і в той же час забезпечує необхідний рівень безпеки, який може бути адаптовано до пасажира та аварійної ситуації. Проте, коли ми бачимо необхідність посилення захисту ми завжди шукаємо рішення для повного захисту. Подушка безпеки є одним із рішень, який може бути поєднано з іншими технологіями захисту.»

Ще одним недавнім прикладом є подушка безпеки для колін у абсолютно новому Volvo V40.

Стандартні функції

Подушка безпеки стала стандартною опцією всіх автомобілів в останні роки, проте в перші дні як технологія, так і її надійність створювали значні дебати. В той же час багато із тривожних заяв були виправдані.

«Розгортання подушки безпеки не є проблемою, однак її розгортання в потрібний момент – це проблема», пояснює Леннарт Йоханссон, додаючи: «В останні роки час та рівень надування були у центрі уваги. Сьогоднішні технології подушки безпеки дозволяють адаптовувати рівень надування відповідно до тяжкості аварії.»

Використання хитромудрих радарів та камер у сьогоднішніх автомобілях надає можливість активувати запобіжні системи безпеки навіть перед зіткнення у разі необхідності.

Започатковані в 1950-х

Зображення у «дзеркалі заднього виду» показує, що перші згадування та рішення, щодо подушки безпеки з’явились ще на початку 1950-х років. Проте технологія була ще далекою від досконалої. Один із патентів 1955 року описує систему схожу на сьогоднішню, за винятком, що водій самостійно повинен розкрити подушку безпеки, натискаючи кнопку. Інші дискусії були зосереджені на піротехнічному заряді, для надування подушки безпеки газом.

Суперечливий законопроект в Сполучених Штатах в 1984 році прискорив процес розвитку технології подушки безпеки. Зосередивши увагу на загрозах, які виникаютьу разі не використання ременя безпеки, законопроект передбачав, що протягом трьох років нові автомобілі повинні бути оснащені захисними пристроями безпеки, які не потребують активації водієм чи пасажирами.

Поєднання з ременем безпеки

Подушка безпеки була досить швидко визнана багатьма експертами, як найкраще рішення, деякі із них навіть припускали, що вона зможе замінити трьох-точкові ремені безпеки, які були винайдені VolvoCarCorporation ще в далекому 1959 році.

Проте VolvoCarCorporation успішно довела, що найкращий рівень безпеки буде досягнуто взаємодією ременів безпеки та технологією подушки безпеки.

«Більше подушок необов’язково забезпечать повну безпеку. Важливо розглядати подушку безпеки в рамках систематичного підходу, при якому структура автомобіля, ремені безпеки, подушки безпеки та інші деталі, такі як рульова колонка взаємодіють забезпечуючи оптимальне поглинання сили зіткнення при аварії», коментує Леннарт Йоханссон

Перший в світі захист від бокових ударів

В далеких1990-х подушка безпеки стала стандартним обладнанням у Volvo 850.

В 1994 році VolvoCarCorporation розвинула технологію шляхом введення бокової подушки безпеки, яку було інтегровано в спинки сидіння з метою захисту грудної клітки при боковому зіткнення.

«Ми зробили вагомий крок вперед, додавши бокову подушку безпеки до запатентованої Системи захисту від бокових ударів, яку інтегровано в каркас», говорить Леннарт Йоханссон.

Саме після цього настав час наступної новинки від VolvoCarCorporation – шторка безпеки.

Шторка безпеки

Шторки безпеки призначені для посилення захисту голови при боковому ударі, як для пасажирів, які сидять на передніх сидіннях, так і для тих, хто сидить на задніх сидіннях. В деяких моделях автомобілів, це також допомагає захистити водія та пасажирів при перекиданні.

Встановлення шторок безпеки в даху було представлено при презентації новогоVolvoS80 в 1998 році, ставши стандартною опцією у всіх моделях Volvo, окрім С70. Натомість, кабріолет VolvoC70 оснащено шторками безпеки,які вмонтовано в двері. При боковому зіткнення дані шторки розкриватимуться вгору і залишатимуться надутими для забезпечення захисту при перекиданні.

VolvoCarCorporation розвинула далі дану технологію з метою посилення захисту і дітей, котрі сидять на задніх сидіннях автомобіля.

Й досі життєво необхідна, й досі вдосконалюється

Технологія подушки безпеки зазнала значних змін з моменту, коли була представлена 25 років назад – і VolvoCarCorporation була одним із основних гравців в цьому процесі вдосконалення.

«Технологію подушки безпеки значно покращено. Сучасні технології більш пристосовані до послідовностей зіткнення та впливу сили удару на пасажирів при зіткненні. Після 25 років удосконалення технологія подушки безпеки є життєво важливою частиною нашої мети – створення найбільш безпечних автомобілів у світі», пояснює Леннарт Йоханссон.

Джерело: InfoCar

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація