Дефіцит мікроелектроніки, що охопив глобальний автопром, призвів до зупинок заводів та подорожчання машин: згідно з Федеральним бюро статистики праці США, тільки на початку 2022 року на північноамериканському ринку ціни були на 10 відсотків вищими, ніж у січні 2021 року. Subaru провела опитування і з'ясувала, який шлях жителі різних штатів готові подолати, щоб купити автомобіль, що сподобався, з максимальною вигодою.
Опитування показало, що в середньому жителі США не проти проїхати 755 кілометрів, щоб заощадити при покупці машини. Готовність до найдовших заїздів очікувано продемонстрували жителі найбільшого за площею штату Аляски. Там автомобілістів не лякають відстані й у 1160 кілометрів. Найменше бажання виїжджати далеко від дому висловили у Вермонті, де готові проїхати загалом 460 кілометрів.
Цікаво, що другий за площею штат США, Техас, не став другим за довжиною потенційного шляху з результатом 837 кілометрів. Помітно більше готові проїхати Айдахо - 1120 кілометрів. Жителі Каліфорнії, найгустонаселенішого штату, у пошуках недорогого автомобіля проїдуть у середньому 801 кілометр, а Нью-Йорка - 756 кілометрів.