Житель американського штату Луїзіана Віктор Шепард вдруге встановив унікальне досягнення, проїхавши 1,6 мільйона кілометрів на пікапі Toyota Tundra. Цього разу рекорд встановлено на моделі 2014 року випуску у комплектації SR5 Double Cab, яку водій використовував для далеких поїздок протягом останніх одинадцяти років. Таким чином, Шепард підтвердив неймовірну надійність пікапів Tundra, адже ще раніше він досяг такого ж пробігу на іншій моделі - Toyota Tundra 2007 року.
Віктор Шепард працює контрактним водієм і щорічно долає близько 200 тисяч кілометрів. Його перша Tundra 2007 року, яка стала однією з перших машин, зібраних на заводі Toyota в Техасі, подолала ті самі 1,6 мільйона кілометрів всього за дев'ять років. У 2016 році Toyota, дізнавшись про це, запропонувала Шепарду обміняти стару Tundra на абсолютно нову модель, щоб розібрати його пікап і оцінити реальний стан після надзвичайного пробігу. Результати вразили інженерів - незважаючи на 117 візитів на сервіс, більшість ключових компонентів, зокрема оригінальні двигун і трансмісія, залишалися у повністю працездатному стані. Це підтвердило один із ключових міфів про японську якість - і зробило пікап справжньою легендою серед прихильників марки.
Наступний автомобіль Шепарда, Toyota Tundra 2014 року, також показав видатні результати. Попри величезний пробіг, машина зберігала функціональність протягом усього терміну експлуатації. Єдиними суттєвими втручаннями були заміна генератора та трансмісії, що цілком нормально для транспортного засобу з мільйонним пробігом. При цьому інші ключові вузли, зокрема двигун, підвіска і основні елементи кузова, зберегли заводську якість та не зазнали катастрофічних зношень.
На даний момент Шепард продовжує користуватися Tundra 2014 року для щоденних поїздок у межах своєї професійної діяльності. Модель 2016 року, подарована йому Toyota в обмін на попередній пікап, наразі використовується ним як особистий транспорт для повсякденного життя. Водій зізнається, що хоч і втомив свої автомобілі мільйонними маршрутами, однак не має наміру відмовлятися від Tundra найближчим часом.
Нове досягнення Шепарда стало черговим аргументом на користь репутації Toyota Tundra як одного з найнадійніших пікапів на ринку. Незважаючи на те, що сьогодні увага автовиробників усе більше зміщується в бік електромобілів та гібридів, приклад Віктора Шепарда доводить: класичні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, якщо вони створені якісно, здатні служити десятиліттями навіть в умовах найінтенсивнішої експлуатації.
Історія Шепарда викликала жваве обговорення в американських автомобільних медіа та серед користувачів соцмереж. Деякі фанати Toyota навіть пропонують компанії вдруге забрати пікап на дослідження та включити його до музейної колекції марки. Однак наразі Шепард не планує розлучатися з автомобілем, який неодноразово доводив свою виняткову витривалість у реальних, а не лабораторних умовах.