«Арктиці» бути: експерт окреслив перспективи постачань зимового ДП

«Арктиці» бути: експерт окреслив перспективи постачань зимового ДП

13 жовтня 2022
1

Українські трейдери зможуть забезпечити постачання дизельного пального зимових і арктичних марок. Про це у своєму дописі на Facebook повідомляє директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.

«Північна частина Європи має ті ж кліматичні умови, що й Україна, тому продукт зимової якості буде. У нашому разі йдеться про таких постачальників як Польща, Литва, Німеччина», - зазначив експерт.

Окрім цього, з його слів, Україна імпортує майже половину обсягів дизельного пального з південних країн ЄС, але і цей ресурс можна зробити «зимовим» завдяки додаванню присадок чи авіагасу.

«Ну, не роблять у Греції зимову марку! Трейдери вже почали експерименти із додаванням морозостійких присадок, кажуть, ще є над чим попрацювати. Крім того, у перемовинах із виробниками наші пропонують скористатись старим дідівським методом - залучати до складу ДП авіагас. Це для НПЗ може бути цікаво, бо авіапальне наразі дешевше дизельного», - зауважив Куюн.

Він наголосив, що зараз ідуть перемовини й щодо арктичної марки ДП (температура застигання -32 градуси, звичайна марка - до 20 градусів морозу).

«З позитиву - пропозиції є. Та от ціни на «арктику» гилять безбожні, на $150-200/т вище, ніж на зимову марку», - каже експерт.

Разом із цим він зазначив, що пальне в Україні буде, але ціна на нього буде ринковою, спрогнозувати її наразі неможливо, особливо враховуючи виклики часу.

«Головні з них - ембарго на імпорт російської нафти в Європу з 5 грудня, нафтопродуктів - з 5 лютого. Європейці нервують, бояться, але руки роблять. На півдні Європи проблем узагалі не бачать, бо там ближче до азійських і арабських постачань, на півночі трохи тривожніше, але, знову-таки, питання лише у ціни неросійського імпорту», - підсумовує очільник «А-95».

Нагадаємо, раніше власник компанії «Прайм» і однойменної мережі АЗС Дмитро Льоушкін виказав побоювання щодо можливих проблем із постачаннями морозостійких марок дизельного пального на український ринок.

Джерело: enkorr

Обговорення новини

Andriy86  

Можно и керосин добавить, но это должно отражатся на цене. Оптовые покупатели платят за метрические тонны, тоесть массу топлива, а в рознице продажа идет на объем - в литрах. Если плотность ДТ евро 5 820-845 грамм/литр, то у керосина 760-850 грамм/литр. К тому же теплотворность ДТ 10700 ккал/кг , а у керосина 8350 ккал/кг. В итоге В итоге покупая литр Дт разбавленного керосином вы получаете меньше грамм топлива и увеличенный расход.

-3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація