Різноманіття допоміжних систем у сучасних авто не завжди потрібно їхнім власникам. Як показали результати опитування більшість користувачів навіть не підозрює існування деяких функцій.
Більшість британських водіїв гадки не мають, за що відповідають кнопки в їхніх автомобілях, показало опитування сервісу WeBuyAnyCar, результатами якого поділилася Daily Mail.
53% опитаних плутаються у призначенні частини елементів управління, а деякі зізналися, що взагалі нічого в них не розуміють. Близько 45% водіїв хоч раз випадково натискали на ту кнопку під час руху, що призводило до несподіваних результатів - наприклад, включення далекого світла вдень.
Чверть водіїв не знають, як включати протитуманки, стільки ж не вміють відкривати капот. Близько 22% респондентів регулярно включають двірники, коли вони не потрібні, 21% не розуміють, як включати круїз-контроль.
Функція підключення телефону до автомобіля заплутала 19% опитаних. Ще 16 відсотків зізналися, що не змогли відчинити двері, щоб впустити пасажирів, а для 15% недоступні двірники на задньому склі.
Слухати зненавиджену радіостанцію довелося 12% британців, які просто не знали, як її переключити. Розгубленість викликає не лише безліч кнопок у сучасних машинах: 14% автомобілістів забувають, з якого боку у них кришка паливного бака.
Ще 62% не в курсі, що означають сигнальні лампи та звуки. Майже 70% відзначили, що їм довелося витратити чимало часу, щоб розібратися в пристрої нової машини, а кожен десятий зізнався, що досі її повністю не вивчив. При цьому 16% водіїв ніколи не відкривали посібник з експлуатації.
На думку дизайнера BMW i Маттіаса Юнгханса, в найближчому майбутньому багатьма функціями в автомобілях можна буде керувати за допомогою голосу. Це дозволить прибрати з передніх панелей гігантські екрани, тренду на які незабаром настане кінець, упевнений він.