Новачок має три різні варіанти сидінь, надійні підставки для ніг ендуро та стояки керма для відданих шукачів пригод бездоріжжям. BMW R 12 G/S у стандартній комплектації постачається з плоским одинарним сидінням.
У версії Плаский і Прямий байк ідеально підходить для катання на ендуро - навіть в положенні стоячи. А ось опціональний пакет Pillion включає сидіння для двох. Всі ці деталі та тонкощі конструкції виробник розкриває у своєму офіційному повідомленні на сайті BMW Group.
Новий R 12 G/S постачається у стандартній комплектації з двома практичними сталевими люверсами на задній рамі, які можуть використовуватися в якості точок кріплення. Базова версія нового BMW R 12 G/S оснащена підставкою для ніг, система призначена в першу чергу для використання на дорозі. Вона також підходить для використання на бездоріжжі завдяки зубчастому профілю.
Потужний опозитний двигун дебютного BMW R 12 G/S об'ємом 1 170 куб. см видає 80 кВт (109 к.с.) при 7 000 об/хв і максимальний крутний момент 115 Нм при 6 500 об/хв. Вихлопна система з високо встановленим заднім глушником відповідає вимогам класичного ендуро.
Водієві стануть у пригоді стандартні режими їзди «Дощ», «Дорога» і «Ендуро», а також додатковий режим їзди «Ендуро Pro» як частина пакету Enduro Package Pro. Покращить рівень водіння контроль динамічного зчеплення (DTC) і контроль крутного моменту двигуна (MSR) у стандартній комплектації.
Абревіатура, запозичена з легендарного R 80 G/S, означає «Gelande / Strabe» (позашляховий / вуличний) і вказує на те, що новий член сімейства BMW R 12, як і його попередники й навіть краще, справляється з обома викликами.
Режими їзди «Road» і «Enduro» в стандартній комплектації з системою динамічного контролю тяги (DTC) як стандарту гарантує високий рівень безпеки їзди при прискоренні. Для використання на бездоріжжі DTC можна повністю вимкнути. Крім того, 12 G/S оснащений контролем крутного моменту опору (MSR) у стандартній комплектації.
Для поїздок в темряві BMW R 12 G/S оснащений компактною світлодіодною круглою фарою з діаметром 5 3/4" та знаковим світловим підписом у формі «X» у стандартній комплектації. Крім того, покажчик повороту і управління також використовують світлодіодну технологію. Адаптивна фара, що входить до складу додаткового обладнання Headlight Pro, пропонує ще більше безпеки під час їзди вночі.