BMW офіційно представила спеціальну версію седана 3-Series, створену до 50-річчя легендарної моделі. Цей ювілейний випуск відзначає півстоліття з моменту дебюту першої «трійки» в 1975 році та є шаною класичному дизайну й технічному поступу серії, яка за цей час стала однією з найуспішніших лінійок баварського виробника. Презентація відбулася в Китаї, де й розпочнеться продаж новинок. Покупцям запропонують вибір між стандартною версією BMW 330i, подовженою 330Li та електричним варіантом i3 eDrive40L.
Зовнішність ювілейної моделі зберігає знайомі риси, однак отримала низку акцентів, які виокремлюють її з-поміж звичайних седанів. Серед характерних деталей - особливі 19-дюймові легкосплавні диски з п'ятьма фактурними спицями, логотипи «50 Jahre» на центральних стійках, тиснення цифри «3» на підголівниках передніх сидінь, червона відмітка на кермі в положенні «12 годин» і металева табличка з написом «50 Years Edition» біля селектора режимів руху. Інтер'єр отримав розширене оснащення: вперше для ринку Китаю 3-Series запропоновано з оздобленням салону комбінацією алькантари й синтетичної шкіри Sensatec. Також у палітрі з'явилися матові відтінки кузова - чорний (Frozen Black) і сірий (Frozen Grey), які раніше були доступні лише для дорожчих моделей.
Важливо, що незважаючи на святковий статус, автомобілі не зазнали технічних змін. Усі модифікації залишилися задньопривідними. Бензинова версія 330i комплектується дволітровим турбодвигуном, що розвиває 245 кінських сил і 400 Нм крутного моменту. Електричний i3 eDrive40L, який має мало спільного з однойменним хетчбеком попередніх років, забезпечує 340 кінських сил і 430 Нм, використовуючи новітню платформу BMW для задньопривідних електрокарів із покращеною системою рекуперації. Цей варіант також вирізняється адаптивною пневмопідвіскою та оновленим програмним забезпеченням.
Випуск обмежений: 1000 одиниць стандартної версії BMW 330i 50 Years Edition, 1400 одиниць подовженого варіанту 330Li 50 Years Edition, а також лише 100 електричних i3 eDrive40L. Усі автомобілі збиратимуться локально на спільному підприємстві BMW Brilliance в Китаї.
За повідомленням Autohome, BMW розглядає можливість розширення географії продажу цієї серії, тож упродовж року можна очікувати появу аналогічних спецверсій і в Європі. Ймовірно, вони включатимуть дизельні модифікації й універсали з пакетом M Sport, аби задовольнити смаки європейських шанувальників моделі. На тлі ювілейного випуску BMW також готує до прем'єри восьме покоління 3-Series, яке очікується в 2026 році, з акцентом на електрифікацію й нову архітектуру Neue Klasse.
Поточне покоління G20 залишається наймасовішим за всю історію «трійки» - лише на китайському ринку було продано понад 850 тисяч одиниць. Завдяки локалізації виробництва, специфічним версіям на зразок 330Li, а також появі електричних модифікацій, саме Китай став ключовим ринком для серії 3 у 2020-х роках. Ювілейна серія має підкреслити значення цієї моделі для BMW і водночас посилити інтерес до неї напередодні зміни покоління.