Компанія BMW розкрила запас ходу компактного електрокросоверу iX1. На німецькому сайті марки з'явилася інформація про автономність новинки: залежно від версії iX1 зможе проїхати без заряджання від 413 до 438 кілометрів за циклом WLTP. Енергоспоживання теж не секрет: BMW iX1 витрачає 17,3 кіловат-годин на 100 кілометрів пробігу в змішаному циклі, отже під підлогою розташована батарея ємністю близько 70 кіловат-годин.
Проте в BMW повідомляють, що йдеться про попередні характеристики енергоспоживання та автономності, так що «дальнобійність» серійного iX1 може відрізнятися. Як і у випадку з іншими електромобілями, реальні значення запасу ходу залежать від аеродинамічних характеристик, навантаження та розмірності коліс.
Електромобіль BMW iX1, скоріш за все, отримає той самий кузов і салон, що і «паливний» кросовер X1 третього покоління. Однак для «батарейної» версії запропонують оригінальне обвіс з синіми декоративними вставками та «аеродинамічні» колісні диски, а замість решітки з'явиться заглушка.
За попередніми даними, iX1 отримає спрощену версію інформаційно-розважального комплексу iDrive 8. Спочатку збирати електромобілі будуть у Лейпцигу на одному майданчику з технічно близьким MINI Countryman наступного покоління. У 2024 році виробництво перенесуть на нову фабрику iFactory в Угорщині.
Прем'єра «споріднених» BMW X1/iX1, наймовірніше, відбудеться у другому півріччі цього року. Точну дату дебюту не оголошено, але є велика імовірність, що електромобіль iX1 розсекретять раніше паливної версії. А ось на ринок кросовери вийдуть у зворотному порядку.