BMW створила новий мотоцикл на згадку про модель 70-х років

BMW створила новий мотоцикл на згадку про модель 70-х років

03 грудня 2024
0

Мотоциклетний підрозділ BMW Motorrad анонсував яскраву новинку в стилі ретро - BMW R 12 S. Модель створена за мотивами культового мотоцикла 70-х років - BMW R 90 S.

Півстоліття тому над зовнішністю моделі R 90 S працював шеф-дизайнер компанії Ганс Мут (Hans Muth), який запропонував клієнтам перший у світі серійний мотоцикл з обтічником, стильним зовнішнім виглядом і червоними емблемами «90» на моторі. 900-кубовий двигун розвивав солідну для того часу потужність 67 к.с. і міг розганяти мотоцикл до вражаючої швидкості 200 км/год.

Тож не дивно, що новинку помітили любителі швидкості, і 1976 року Ганс-Отто Бутенут (Hans-Otto Butenuth) і Гельмут Дене (Helmut D?hne) вибороли перемогу в класі Production TT у престижних перегонах на острові Мен. Того ж року Стів МакЛафлін (Steve McLaughlin) виграв на цьому мотоциклі перегони «200 миль Дейтони», а його напарник по команді Рег Прідмор (Reg Pridmore) став першим чемпіоном нової серії AMA Superbike. Сьогодні модель R 90 S є омріяною мрією колекціонерів та всіх поціновувачів історії бренду.

У травні 2013 року компанія представила концептуальну модель Concept Ninety, створену на честь 90-річчя підрозділу BMW Motorrad і 40-річчя моделі «90». А цього року на світ з'явився ідейний спадкоємець культового спортбайка - BMW R 12 S. Новинка створена на основі добре відомої моделі R 12 nineT.

BMW R 12 S оснащений двоциліндровим двигуном об'ємом 1170 см3, який має у своєму активі 109 к.с. і 115 Нм. Він працює в парі з 6-ступінчастою механічною коробкою передач із сухим однодисковим зчепленням. На розгін до першої «сотні» мотоциклу потрібно всього 3,6 с, а максимальна швидкість досягає 215 км/год.

Передня підвіска являє собою перевернуту вилку з діаметром штока 45 мм і можливістю налаштування стиснення/відбою. Задня підвіска також регульована. Гальмівна система охоплює два передні диски діаметром 310 мм із 4-поршневими супортами і 265-міліметровий диск із двопоршневим супортом ззаду.

«Визначальними елементами дизайну R 12 S є обтічник із тонованим вітровим склом, сидіння з контрастною строчкою і металізована емаль Lava Orange, як данина поваги легендарному R 90 S Daytona Orange 1975 року. Дизайн ідеально доповнюють такі деталі, як червона літера «S» на бічних кришках, а також червоно-білий декор на обтічнику, баку і задній панелі сидіння», - коментує Олександр Букан, керівник відділу дизайну BMW Motorrad.

Спортивний ретро-байк отримав колеса Option 719 Classic II зі спицями та блискучими анодованими алюмінієвими дисками. Кермо і вилочні труби виконані в чорному кольорі. Покупцям будуть запропоновані пакети Billet Shadow і Shadow II, який дозволять додатково персоналізувати байк.

До стандартної комплектації новинки увійшов пакет Comfort, який містить Hill Start Control, Shift Assistant Pro, підігрів ручок і круїз-контроль, а адаптивне поворотне світло Headlight Pro забезпечує краще освітлення дороги в поворотах у темний час доби.

Від BMW R 12 nineT новинка успадкувала такі опції, як титанові вихлопні системи, м'які сумки або підготовка для навігації. Також для моделі доступні системи контролю тиску в шинах і Connected Ride Control, протиугінна сигналізація, інтелектуальний екстрений виклик, а також цифровий дисплей micro-TFT як альтернатива класичним круглим приладам. Вартість у Німеччині стартує з 22 тисяч євро.

Джерело: Авто Центр
Фото: BMW Motorrad

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація