Франк ван Міл, один із топ-менеджерів BMW M, в інтерв'ю австралійським журналістам зізнався, що публікація спорядженої маси нового BMW M5 до початку фактичних продажів виявилася помилкою.
За його словами, компанія недооцінила силу соцмереж, через що увага аудиторії зосередилася виключно на вазі авто, а інші характеристики залишилися в тіні.
Новий BMW M5 став майже на пів тонни важчим за попередню модель, що зробило його важчим за деякі повнорозмірні пікапи. У соцмережах цей факт викликав хвилю критики, що, за словами ван Міла, затьмарило інші переваги автомобіля.
Він наголосив, що маса не повинна бути єдиним критерієм оцінки, порівнявши ситуацію зі спортом:
«Перш ніж оцінювати спортсмена лише за вагою, потрібно розуміти, в якому виді спорту він бере участь».
Попри критику, інженер BMW переконаний, що новий M5 відчувається значно динамічнішим за попередника. Основний висновок, який зробила компанія, - не розкривати вагу електрифікованих моделей до перших тест-драйвів.
Однак, як виявилося, навіть негативний ажіотаж пішов на користь: попит на BMW M5 стрімко зростає, компанія змушена збільшувати виробництво, а на ключових ринках автомобіль уже розпродано на пів року вперед.