Бос VW назвав помилки, які привели концерн до глибокої кризи

Бос VW назвав помилки, які привели концерн до глибокої кризи

07 листопада 2024
10

У бесіді з німецьким журналом Bild гендиректор Volkswagen Олівер Блюм порушив корпоративні табу і заявив про «десятиліття структурних проблем» автовиробника. Про промахи топ-менеджер говорив чесно: до найглибшої кризи в історії призвів ланцюжок подій, серед яких дизельгейт, відмова від ключової платформи і провал у сфері IT-технологій.

Volkswagen заплатив загалом 32 мільярди євро за дизельгейт при Мартіні Вінтеркорні. Далі Герберт Дісс згорнув розробку модульної платформи, яка повинна була стати основою для майбутніх моделей. У підсумку перший електрокар (ID.3) з'явився на ринку із запізненням на кілька років і з сотнями невиправлених дефектів.

Ще одне управлінське рішення, наслідки якого не усунули досі - відставання в галузі програмного забезпечення. Герберт Дісс створив власну IT-компанію (Caraid), найняв десять тисяч(!) експертів, але зрештою архітектура Volkswagen виявилася неконкурентоспроможною, незважаючи на величезні витрати на персонал.

Тепер керівництву Volkswagen доведеться приймати жорсткі рішення. Йдеться і про закриття заводів у Німеччині, і про скорочення зарплат. Також німецька марка збирається відмовитися від ювілейних бонусів за лояльність для співробітників. За даними Bild, на програму скорочення витрат під назвою «Геркулес» виділено 900 мільйонів євро.

Джерело: Мотор
Фото: Volkswagen

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Andriy86  

Як завжди-попередники

+1-5ВІДПОВІСТИ  
avtoman  

Я б не платив американцям 32 лярда просто пішов би з їхнього ринку хай сосуть лапу без фольців всі виробники щас дурять з нормами витратой палива на 100 км і американці не виняток теж зі своїми авто от тільки в усіх кишка тонка на їх подать в суд.

+1-4ВІДПОВІСТИ  
Manaux  

avtoman, відмовитися від свого третього за об

+3-1ВІДПОВІСТИ  
gorra  

А продавати в україні голі каді от $32т, и "лакшері" хечбеки поло від $34 - це звісно не входить в причини "кризи".Випустили якійсь артеон за стоміліон грошей, він майже нікому не зайшов - взяли згорнули.

+2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

gorra, так в Європі вони в півтора рази дешевші. Це питання до України з її митами, а не до Фольксваген.

-7ВІДПОВІСТИ  
gorra  

За $32 можна було купить два голих renault EXPRESS, а за $34 3(!) голих або 2 під зав'язку напічканих sandero stepwai

+1ВІДПОВІСТИ  
O167  

У Bild ще зазначено, що "Занадто складне сенсорне меню електричного піонера (ID3), проте, було запхнуте в усі наступні моделі - включаючи Гольф.
Golf 8 (2019) став першим Golf без будь-яких інновацій на борту."

-1ВІДПОВІСТИ  
rs2  

выделили 900млн чтобы начать экономить...

+1ВІДПОВІСТИ  
Николай Ушаков  

rs2, При закрытии нужно сокращать персонал и делать компенсационніе выплаты (они живут по правилам и профсоюзы у них не для галочки) и консервировать производство, дело не их дешевых.

ВІДПОВІСТИ  
VОG  

Николай Ушаков, те, що ви написали про компенсації працівникам, це не буде виконано в повному обсязі. Оскільки майже всі працівники на підприємстві, за винятком керівного складу, влаштовані працювати через третіх юридичних осіб - рекрутингові компанії. Працівника наймає на тимчасову роботу рекрутінгова компанія і працівник вважається у неї в штаті. Далі ця компанія укладає договір з VW про надання своїх працівників для виконання тимчасових робіт.
Таким чином, працівники не перебувають у штаті VW, а рекрутингова фірма їм теж не виплачує компенсації, оскільки влаштовані вони тимчасово і це не передбачено договором.
Така схема працевлаштування поширена по всій території Німеччини.

+4ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація