У бесіді з німецьким журналом Bild гендиректор Volkswagen Олівер Блюм порушив корпоративні табу і заявив про «десятиліття структурних проблем» автовиробника. Про промахи топ-менеджер говорив чесно: до найглибшої кризи в історії призвів ланцюжок подій, серед яких дизельгейт, відмова від ключової платформи і провал у сфері IT-технологій.
Volkswagen заплатив загалом 32 мільярди євро за дизельгейт при Мартіні Вінтеркорні. Далі Герберт Дісс згорнув розробку модульної платформи, яка повинна була стати основою для майбутніх моделей. У підсумку перший електрокар (ID.3) з'явився на ринку із запізненням на кілька років і з сотнями невиправлених дефектів.
Ще одне управлінське рішення, наслідки якого не усунули досі - відставання в галузі програмного забезпечення. Герберт Дісс створив власну IT-компанію (Caraid), найняв десять тисяч(!) експертів, але зрештою архітектура Volkswagen виявилася неконкурентоспроможною, незважаючи на величезні витрати на персонал.
Тепер керівництву Volkswagen доведеться приймати жорсткі рішення. Йдеться і про закриття заводів у Німеччині, і про скорочення зарплат. Також німецька марка збирається відмовитися від ювілейних бонусів за лояльність для співробітників. За даними Bild, на програму скорочення витрат під назвою «Геркулес» виділено 900 мільйонів євро.