Бренди Volkswagen Group припинили платну діяльність у Twitter

Бренди Volkswagen Group припинили платну діяльність у Twitter

28 листопада 2022
0

Бренди Volkswagen Group, включаючи Audi та Bentley, призупинили платну рекламу в Twitter до подальшого повідомлення після поглинання платформи Ілоном Маском.

Як повідомило видання Automotive News Europe з посиланням речника виробника, бренди Volkswagen Group припинили всю платну діяльність у Twitter до подальшого повідомлення.

Раніше цього місяця VW Group, яка володіє Audi разом з брендами VW, Seat, Cupra, Lamborghini та Bentley, заявила, що рекомендувала брендам призупинити платну рекламу в Twitter до подальшого повідомлення після поглинання платформи Ілоном Маском.

Представник VW Group заявив у середу, що всі бренди дотримувалися порад, тоді як Audi вирішила припинити органічну діяльність, таку як прямі публікації, і відповідати лише на запитання клієнтів на веб-сайті.

Видання WirtschaftsWoche раніше повідомляло, що Audi припинила всі дії на платформі соціальних мереж, посилаючись на джерела в компанії.

«Ми уважно стежимо за ситуацією і будемо приймати рішення щодо наступних кроків залежно від розвитку подій», - йдеться в заяві представника Audi.

Audi не публікувала твіти з 1 листопада після того, як раніше писала майже щодня.

Джерело: MOTORCAR

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація