BYD розширив партнерство з сьомим за величиною постачальником автомобільних технологій у світі компанією Forvia, яка є партнером для 290 автозаводів у 40 країнах світу, пише Electrek.co.
Досвід партнерських взаємин в обох брендів уже є, оскільки вони відкрили сім заводів у Китаї - щороку по заводу в останні сім років. Зараз відкривається завод сидінь у Таїланді, де цього літа BYD відкрила своє перше виробниче підприємство. На черзі постала Європа, де інтереси двох гігантів переплелися в Угорщині.
«Перенесення нашого партнерства з BYD у Європу є важливою віхою для обох наших компаній. Вже маємо значні досягнення в Азії. Тепер впевнені, що наше розширення співробітництва сприятиме подальшим інноваціям і зростанню на європейському ринку», - заявив щодо Угорщини генеральний директор Forvia Партік Коллер.
Попри імпортні мита, китайський виробник почав активно просувати свої нові моделі на європейський ринок. Його Sealion 7 став вже восьмою моделлю BYD, що прибула до Європи після Dolphin, Seal і Seal U.
«BYD все одно випускатиме нові електромобілі за доступними цінами», - заявив виконавчий віцепрезидент BYD Стелла Лі.
За словами Лі, стартові ціни в Німеччині, найбільшому автомобільному ринку Європи, складатимуть приблизно від 27 500 до 30 000 доларів США, тобто 25 000-30 000 євро.