На днях у Китаї відбулася презентація електричного позашляховика BYD YangWang U8 EREV. Повнопривідник із чотирма двигунами сукупною потужністю 1196 к.с. може плавати, пересуватися пішим ходом та виконувати танковий розворот на 360°.
На ринку YangWang U8 EREV запропонують у двох версіях: Premium Edition та Off-road Master Edition. Передпродажі першої вже почалися. У дилерів такий позашляховик з'явиться у жовтні. Модифікацію Off-road доведеться зачекати довше. Обидві коштують - 150 тисяч доларів, що робить U8 найдорожчим масовим електромобілем у Китаї.
Габаритна довжина YangWang U8 - 5319 мм, ширина - 2050 мм, висота - 1930 мм. Відстань між осями - 3050 мм. При таких значних габаритах салон у позашляховика п'ятимісний. Третій ряд не передбачено навіть за доплату. За даними китайського міністерства промисловості, споряджена маса автомобіля складає 3460 кг, повна - 3985 кг.
Салон оздоблений шкірою Nappa та укомплектований шістьма екранами: 23,6-дюймовою панеллю приладів, 12,8-дюймовим центральним та 23,6-дюймовою «мультимедійкою» для переднього пасажира. Ще три екрани передбачено для пасажирів заднього ряду: один на консолі між задніми сидіннями та по одному на спинках передніх.
Під час їзди вся необхідна водієві інформація виводиться на 50-дюймовий проєкційний дисплей. Також в оснащенні заявлено аудіосистему Dynaudio із 22 динаміками, термографічну камеру та вбудований супутниковий телефон.
В основі U8 лежить платформа 4e. Автомобіль оснащений гідравлічною системою керування кузовом Disus-P, що дозволяє піднімати/опускати його на 150 мм. Як повідомляється, версія Premium Edition може долати брід на максимальною глибиною 1000 мм, а Off-road Master Edition - до 1400 мм. U8 здатен залишатися на плаву протягом 30 хвилин та рухатися вперед зі швидкістю 3 км/год, прискорюючи та повертаючи колеса. Плюс до цього - виконувати танкові розвороти. Все це завдяки водонепроникності рівня IP68.
Приставка EREV у назві вказує на те, що U8 - це електромобіль зі збільшеним запасом ходу. В якості «подовжувача» використовується 2,0-літровий турбомотор, який генерує енергію для інтегрованої в шасі LFP батареї Blade ємністю 49,05 кВт.год. Запас ходу на електротязі - 180 км у китайському вимірювальному циклі CLCT. З повністю зарядженою батареєю та повним баком (70 л) U8 проїжджає 1000 км.
Батарея підтримує швидке заряджання постійним струмом потужністю до 110 кВт. За даними виробника, час поповнення від 30 до 80% ємності - 18 хвилин. Наявність функції VTL дозволяє забезпечувати енергією побутові пристрої потужністю 6 кВт протягом 25 годин.
У рух позашляховик приводять чотири електродвигуни по 299 к.с. кожен. Сукупна віддача агрегатів - 1196 к.с. та 1280 Нм крутного моменту. Незважаючи на значну вагу та габарити з місця до 100 км/год YangWang U8 прискорюється всього за 3,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена на 200 км/год.
Кремневе серце позашляховика - процесор Nvidia Drive Orin SoC з обчислювальною потужністю 508 TOPS. Він обробляє дані від 38 датчиків, у тому числі 3 лідарів, 13 камер, 12 ультразвукових радарів та радарів 5-міліметрового діапазону. Незважаючи на такий значний набір YangWang U8 пропонує системи автономного управління лише другого рівня.