BYD прокоментував використання «режиму броду» гібридного позашляховика YangWang U8. Надавати пояснення клієнтам виробникові довелося після нещодавніх екстремальних погодних умов, що супроводжувалися зливами та повенями.
Компанія YangWang Automobile, яка належить BYD, ще раз пояснила власникам позашляховика принцип роботи «режиму броду» та прокоментувала доцільність його використання. Насамперед розробники наголосили, що це свого роду «подушка безпеки».
Активується вона автоматично, коли система виявить, що рівень води перевищує 1 метр. При цьому електроніка закриє клапан повітрозабірника двигуна та вікна, увімкне кондиціонер і відкриє люк на даху, щоб люди могли вибратися з салону. При цьому можливість керувати люком та вікнами у водія та пасажирів зберігається.
Автомобіль може зануритися у воду на 30 хвилин без ризику потрапляння води до салону. Із п'ятьма людьми в салоні позашляховик здатен переміщатися по воді зі швидкістю 3 км/год. Але, як кажуть у компанії, це не означає, що можна розслабитися та «плисти за течією». Необхідно якнайшвидше залишити зону затоплення або використовувати інші засоби для евакуації. Якщо самостійно впоратися із ситуацією не вдається, на допомогу прийде дзвінок на цілодобову гарячу лінію сервісної служби YangWang.
Як підкреслив виробник, режим броду не підходить для складних умов, наприклад, повеней. Також його не можна використовувати у водоймищах зі швидкістю потоку більше 1 м/с і при сильному вітрі та хвилях. Протягом 8 годин після «запливу» автомобіль необхідно доставити до сервісного центру для комплексної перевірки на наявність води у механізмах.
Система аварійного плавання входить до стандартного оснащення всіх версій YangWang U8. Завдяки цій технології користувачі позашляховика можуть врятувати в надзвичайних ситуаціях, але використовуватися для розваги не рекомендується. Як нагадали в YangWang, «режим броду» не перетворює U8 на підводний човен.