Американська компанія Cadillac представила повну інформацію про свою новинку - люксовий кросовер XT5. Оновлена модель стала більшою, отримала гібридну версію і 33-дюймовий дисплей на приладовій панелі.
Cadillac представив нову інкарнацію свого бестселера - середньорозмірного кросовера XT5 для китайського ринку. Автомобіль отримав свіжий дизайн з новою світлотехнікою, широким облицюванням радіатора і видозміненими бамперами. Ефект «ширяючого даху» створюють чорні накладки на задніх стоках, що візуально відокремлюють дах від кузова. Також новинка отримала адаптивні фари, які перемикають світло, щоб запобігти засліпленню пішоходів та інших водіїв.
У списку опцій з'явилися нові легкосплавні 20- і 21-дюймові диски, а також шестипоршневі супорти Brembo червоного кольору. Двері багажного відділення мають систему безключового доступу з електроприводом, а зверху їх прикрашає спойлер. Доповнюють виразний вигляд новинки тонкі вертикальні задні ліхтарі та хромовані патрубки вихлопної системи, інтегровані в задній бампер.
Після оновлення XT5 виріс у довжину на 75 мм до 4888 мм і став ширшим на 54 мм (1957 мм). Крім того, автомобіль отримав збільшений до 158 мм кліренс (+22 мм).
Дизайн інтер'єру багато в чому перегукується з іншим кросовером марки - електричним Lyriq. Автомобіль отримав великий 33-дюймовий вигнутий дисплей, що об'єднує шкалу приладів і сенсорний екран інфо-розважальної системи. Приємну атмосферу в салоні підтримує система фонового світла з палітрою зі 126 кольорів. Для оздоблення використовується семіанілінова шкіра, дерево і полірований алюміній, а селектор АКП виконаний у вигляді циліндричного кристала, прикрашеного об'ємною емблемою Cadillac.
У списку опцій є панорамний дах, центральна консоль, що «ширяє», і панель для бездротової зарядки смартфонів. Покупці також оцінять 24 відділення для різних дрібниць, аудіосистему AKG з a15-ма динаміками і нове цифрове дзеркало заднього виду з 9,3-дюймовим дисплеєм високої роздільної здатності.
Cadillac XT5 отримав турбований бензиновий мотор потужністю 2 л, 9-ступінчастий «автомат» і стартер-генератор на 48В, який має з АКП спільний корпус. Потужність силового агрегату - 169 кВт/230 к.с. Система повного приводу дає змогу розподіляти до 100% моменту не тільки між осями, а й до будь-якого із задніх коліс, а адаптивна підвіска забезпечує високий рівень комфорту під час їзди.
Як і личить преміальному кросоверу, в арсеналі ХТ5 є 22 системи активної безпеки, включно з адаптивним круїз-контролем, системою утримання у центрі смуги та автоматичного екстреного гальмування, функціями моніторингу перешкод під час руху заднім ходом та контролю за сліпими зонами, а також системою контролю рядності.
Ціни в Піднебесній стартують з 279900 юанів ($39458), а топова версія Platinum обійдеться мінімум у 339900 юанів ($47917).