Китайська компанія CATL випустила нову платформу Bedrock, назвавши його «першим у світі надбезпечним шасі для електромобілів». Глобальний лідер у виробництві акумуляторів для електромобілів заявив, що його новітня технологія «активує ринок у трильйони юанів».
За словами CATL, нова розробка також покінчить з переконанням, що автомобілі з ДВЗ безпечніші за електромобілі. Компанія довела безпечність своєї розробки у відео, представленому під час презентації.
На відео показано фронтальний удар прототипу моделі на швидкості 120 км/год без вибуху та загоряння. CATL стверджує, що його новітня технологія «встановлює новий стандарт інтелектуальної безпеки шасі» з комплексним захистом у всіх сценаріях і діапазонах швидкості.
За даними CATL, шасі Bedrock пройшло перший у світі подвійний тест на екстремальну безпеку «найвища швидкість + найсильніший удар». У Китаї стандартна швидкість для випробувань на безпеку при лобовому зіткненні в C-NCAP становить 56 км/год.
На такій швидкості зіткнення генерує енергію, еквівалентну падінню з 12-метрової будівлі. На швидкості 120 км/год - це ніби падіння з висоти 56 метрів. За даними CATL, енергія зіткнення була в 4,6 рази більша. Конструкція дозволяє поглинати 85% енергії зіткнення транспортного засобу в порівнянні з приблизно 60% у випадку традиційного шасі.