У світі електромобілів розгорілася несподівана суперечка про розташування зарядних портів. Пітер Роулінсон, генеральний директор компанії Lucid і колишній головний інженер Tesla, розкрив подробиці про те, як ухвалювалося рішення про розміщення зарядного порту на автомобілях Tesla.
За словами Роулінсона, який свого часу керував розробкою Model S, першого електромобіля Tesla, створеного з нуля, він наполягав на розміщенні порту на передньому лівому крилі. Його аргументація була проста: більшість американців паркуються носом вперед, а не паралельно, тому зарядний порт спереду був би зручнішим. Крім того, це дало б змогу уникнути протягування довгого кабелю повз двері автомобіля.
Однак Ілон Маск, генеральний директор Tesla, відкинув цю ідею. Причина виявилася вельми несподіваною - таке розташування не підходило для гаража в особняку, який Маск орендував на той час у Бел-Ейр.
«Він сказав, що може спіткнутися об кабель», - згадує Роулінсон.
У результаті зарядний порт на Model S був розміщений ззаду зліва, що і визначило необхідність заїжджати на станції Supercharger заднім ходом.
Цікаво, що в той час Маск мав фінансові труднощі і навіть стверджував, що змушений був позичати гроші у друзів, щоб оплачувати оренду. Проте його вподобання зіграли вирішальну роль у дизайні автомобіля, який згодом став одним із найвідоміших в індустрії електромобілів.
Роулінсон, створюючи свій перший електромобіль Lucid Air, все-таки розмістив зарядний порт там, де спочатку планував для Model S. Однак зараз, коли Tesla відкрила свою мережу Supercharger для всіх електромобілів, Lucid довелося переглянути свою позицію. У новій моделі Lucid Gravity зарядний порт буде розташований так само, як у Tesla, щоб забезпечити сумісність із найрозвиненішою мережею швидких зарядних станцій у Північній Америці.
Незважаючи на розбіжності, Роулінсон високо оцінив допомогу Tesla в забезпеченні роботи автомобілів Lucid з мережею Supercharger, визнавши її «безумовно найкращою мережею швидкої зарядки в Північній Америці».