Чи потрібно промивати двигун при заміні оливи?

Чи потрібно промивати двигун при заміні оливи?

18 червня 2024
2
Інформація розміщена на правах реклами або надана партнерами:

Однією з обговорюваних тем серед автолюбителів є необхідність промивки двигуна при заміні оливи. Спробуймо розібратися в цьому питанні. Багато хто вважає, що при регулярній заміні оливи промивка двигуна не потрібна, особливо при міській експлуатації автомобіля. Здається, що повсякденні поїздки на роботу, до школи або в магазин не становлять великого навантаження для двигуна та моторної оливи. Однак часті короткі поїздки можуть призвести до накопичення масляних відкладень, шламів та нагару в двигуні, оскільки олива не встигає досягати оптимальної робочої температури. Давайте розглянемо, як ці відкладення утворюються і як їх можна легко та швидко видалити.

Тепло та кисень сприяють окисленню оливи, що призводить до утворення кислот та нерозчинних компонентів. Це часто спричиняє появу смолистих або лакоподібних відкладень. Оксиди сірки, що утворюються при спалюванні палива сірковмісного, також викидаються через вихлопну систему, але частина їх потрапляє в картер, забруднюючи моторну оливу.

Коли поршневі кільця починають погано працювати, це призводить до так званого «брудного згоряння», що збільшує кількість відкладень. Проблема посилюється: чим гірше кільця утримують оливу, тим більше її згоряє в камері згоряння, і тим більше відкладень утворюється на кільцях. У таких випадках ретельне очищення двигуна може знизити витрати оливи і запобігти дорогому ремонту.

Сучасні моторні оливи мають обмежений запас міцності і збалансовані пакети присадок зі зниженою зольністю і низьким лужним числом. Це робить їх ефективними, але чутливими до забруднень, які неминучі через якість палива, стилю водіння, якість оливи та особливості двигуна. При заміні оливи разом з нею з картера зливаються частинки бруду, які олива утримувала у зваженому стані. Однак кількість дисперсантів в оливі обмежена, і вони не можуть утримувати весь бруд. Тому в двигуні неминуче утворюються відкладення та нагари, які залишаються на місці і не вимиваються разом із відпрацьованою оливою. Тому лише заміни оливи недостатньо - потрібне додаткове промивання двигуна спеціальними засобами.

Спочатку стали популярними промивні оливи, але вони виявилися не найкращим варіантом, оскільки їхня частина залишається в системі після зливу, а ця олива не відповідає вимогам автовиробників і не містить потрібних присадок.

Для вирішення цієї проблеми існують спеціальні присадки для промивки двигуна, які додаються до старої оливи перед її заміною. Розглянемо принцип їхньої роботи на прикладі п'ятихвилинної промивки масляної системи від відомого німецького бренду LIQUI MOLY - Engine Flush. За 10 хвилин роботи двигуна на холостих обертах перед зливом старої оливи, ця присадка розчиняє шлам і відкладення, які потім видаляються разом з відпрацьованою оливою. Таким чином, Engine Flush тимчасово посилює миючі властивості старої оливи і завдяки свіжій порції дисперсантів дозволяє видалити весь бруд з масляної системи. Після цього очищений двигун та свіжа олива можуть працювати на повну потужність. Важливо також відзначити, що Engine Flush абсолютно нейтральна до поширених матеріалів еластомерів, що дозволяє не турбуватися про сальники.

Джерело: Маслобаза

Обговорення новини

ВладГ  

лол, звісно, що зацікавлена компанія буде казати, що промивка необхідна. на чому ж іще бабло заробляти.

+3ВІДПОВІСТИ  
VОG  

ВладГ, а це така вишукавана реклама, нечебто і стаття але тут нас чекає реклама).

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація