На автосалоні з Женеві, що проходить у ці дні, дебютував ралі-кар Dacia Sandrider. Румунська марка планує взяти з ним участь ралі «Дакар» 2025 року у класі легкових автомобілів Т1.
Dacia Sandrider побудований у співпраці із відомою британською автоспортивною конструкторською компанією Provrive. Зовні він не має нічого спільного із серійними автомобілями бренду.
В основі моделі лежить просторова рама зі сталевих труб. На неї навішано композитні кузовні панелі. Підвіска незалежна на трикутних поперечних важелях.
Прототип оснащений 3,0-літровим бензиновим Twin-Turbo V6 віддачею 360 к.с. та 539 Нм крутного моменту. Працює він у парі із 6-ступінчастою секвентальною коробкою передач.
Габаритна довжина Dacia Sandrider - 4140 мм, ширина - 2290 мм, висота - 1810 мм. Конструкція автомобіля розроблена для забезпечення швидкого доступу до інструментів та запасних колес. Зокрема, «запаски», укладені по діагоналі у відкритих нішах за кабіною. Колісні гайки кріпляться на зворотний бік однієї з кузовних панелей, на яку приклеєні магніти.
Dacia виставить на «Дакарі-2025» три екіпажі. Їх очолять Себастьян Лоеб, Крістіна Гутьєррес Ерреро та Нассер Аль Аттія. У компанії вже підтвердили, що Dacia планує брати участь у ралі щонайменше до 2027 року.