Daimler Truck являє собою важкий електричний тягач Freightliner eCascadia для Північної Америки. Вантажівка пройшла великі випробування і під час тестової експлуатації змогла пройти 1,6 млн кілометрів.
Новинка створена на базі дизельної Cascadia, яку по праву можна назвати вантажівкою, що найбільше продається в Північній Америці. Серійне виробництво його батарейного аналога планується розпочати до кінця 2022 року.
На вибір нададуть одразу кілька комплектацій. Найдальнобійніше виконання зможе долати близько 370 кілометрів на одній зарядці. У будь-якому випадку це відмінна вантажівка для локальних або регіональних перевезень, де запас ходу не має значення.
У Freightliner eCascadia використовується модульна силова установка Daimler Truck ePowertrain, яку вже отримали Mercedes eActros , що дебютував минулого року, та Mercedes eEconic, який з'явиться у другій половині цього року. Таким чином, eCascadia стане третьою моделлю, в якій використовуватиметься ePowertrain.
Що важливо, виробник пропонує на вибір кілька видів силових агрегатів та батарей. Так, за бажанням замовника можна оснастити eCascadia одним електромотором на 320 кінських сил, або відразу двома, віддача яких досягне 471 к.с. Батареї дві на вибір: на 291 квтг і 438 квтг.
Freightliner вже використовує парк електричних вантажівок у щоденних транспортних операціях з 2018 року, щоб протестувати автомобілі в реальних умовах. Насамперед, доставляючи продукти харчування та посилки.
Сьогодні у США дослідною експлуатацією батарейних вантажівок Freightliner займаються близько 50 компаній. Серед них: Penske Truck Leasing, NFI, Knight-Swift, Schneider, Ryder і JB Hunt. Автопарк складається з більш ніж сорока Freightliner eCascadia та середньотоннажних Freightliner eM2.