Компанія Daimler Truck заявила, що переробка літій-іонних акумуляторів є частиною її планів на шляху максимізувати термін служби акумуляторів і зменшити матеріальні відходи. Для цього автовиробник заключив спеціальну угоду з Li-Cycle.
Компанія Li-Cycle, що стане партнером Daimler, має чотири заводи попередньої обробки, які працюють у Північній Америці. Фабрики виробляють проміжний продукт під назвою «чорна маса», який включає такі матеріали акумулятора, як літій, нікель і кобальт. Надалі компанія планує переробляти «чорну масу» на своїх майбутніх підприємствах у кінцеві продукти для батарейок для повторного використання.
Однак у жовтні 2023 року канадська компанія оголосила, що будівництво її флагманського заводу з переробки батарей буде призупинено через проблеми з ліквідністю. У лютому 2023 року Rochester Hub отримав позику в розмірі 375 мільйонів доларів від Міністерства енергетики США.
У 2023 році компанія опублікувала чистий збиток у розмірі 138 мільйонів доларів, але в березні 2024 року Li-Cycle залучила інвестиції у 75 мільйонів доларів від швейцарської гірничодобувної компанії Glencore.