На Нью-Йоркському автосалоні дебютував рестайлінговий KIA Telluride. Кросоверу оновили екстер'єр та інтер'єр, додали дві «позашляхові» версії, а також переглянули обладнання та на десять міліметрів збільшили дорожній просвіт.
Оновлений KIA Telluride можна безпомилково відрізнити від попередника. Йому замінили практично всю носову частину разом із решіткою радіатора та оптикою, переглянули форму порогів, а також додали кілька комплектів коліс нового дизайну. Палітра кузовних кольорів поповнилася трьома відтінками: синім Midnight Lake Blue, червоним Dawning Red та зеленим Jungle Wood Green.
У салоні змін ще більше. Замість дисплея діагоналлю 10,25 дюйми - пара 12,3-дюймових екранів, об'єднаних у широкоформатну вигнуту панель. Перероблені дефлектори вентиляції, декоративні накладки та кермо. На додачу запропоновані нові кольорові схеми оформлення, цифрове салонне дзеркало та електропривод дверей багажника з функцією автоматичного закриття.
Завдяки пакету KIA Connect до рестайлінгового Telluride через WiFi можна підключити до п'яти пристроїв. Також реалізована підтримка цифрових ключів на смартфонах Apple iPhone, Samsung Galaxy та смарт-годинниках Apple Watch, оновлення карт навігаційної системи «по повітрю», відстеження та дистанційна зупинка руху машини у разі угону.
Крім стандартних комплектацій, у гамі з'явилися дві позашляхові версії: X-Line і X-Pro. Telluride X-Line відрізняється додатковими 10 міліметрами дорожнього просвіту, збільшеними кутами в'їзду та з'їзду, оновленим трекшн-контролем та спеціальним буксирувальним режимом їздової електроніки. Варіант X-Pro додає до цього 18-дюймові колеса зі вседорожними шинами, розетку на 110 вольт у багажнику та підвищені буксирувальні можливості (з 2268 до 2495 кілограмів).
Оновлений Telluride буде доступний з колишнім двигуном V6 3.8 (295 к.с., 355 Нм), восьмидіапазонним автоматом, переднім або повним приводом, а також задньою підвіскою, що самовирівнюється. Основних їздових профілю чотири: Smart, Eco, Sport та Comfort. У повнопривідних кросоверів є додаткові режими Snow та AWD Lock.
Список електронних помічників значно розширився. Наприклад, додані помічник при спуску Downhill Brake Control, трасовий «автопілот» Highway Driving Assist 2 та обмежувач швидкості з функцією розпізнавання символів. Система запобігання зіткнень Forward Collision Avoidance навчилася уникати аварій на перехрестях та при перебудовах, а також обзавелася помічником Evasive Steering Assist для об'їзду несподіваних перешкод.