Дизайнер інтер'єрів підрозділу BMW i Маттіас Юнгханс вважає, що засиллю величезних дисплеїв в автомобілях скоро настане кінець. На його думку, тренд, який запустила Tesla з великим екраном у Model S, залишиться в минулому, а місце «чорних скляних поверхонь» в автомобілях почнуть займати технології, здатні взяти на себе ті ж завдання. Такий прогноз він дав на вебінарі з колегами-дизайнерами з Polestar та Pininfarina.
Юнгханс припустив, що системи, що працюють на основі штучного інтелекту, виконуватимуть все більше і більше функцій, у тому числі за допомогою голосового управління. Екрани ж, що зараз прагнуть зайняти весь простір на передній панелі, матимуть скромніші габарити і з'являтимуться тільки в разі потреби.
Інші дизайнери виявилися солідарними з Юнгхансом. Конні Бломме з Polestar вважає, що тенденція на великі дисплеї досягла піку, і інтерес до них незабаром почне спадати. Люди в автомобілях частіше милуються краєвидами, ніж екранами, зазначив він.