Mazda офіційно розпочала експорт нового електричного седана Mazda 6e до Європи. Перша партія з 600 автомобілів вже вирушила з китайського порту Вайгаоцяо в Шанхаї до Бельгії, і очікується, що ці машини прибудуть до Європи вже у травні. Після прибуття транспортні засоби будуть розподілені по дилерських центрах на континенті, а перші продажі можуть розпочатися вже цього літа. Цей крок є стратегічним початком широкомасштабної присутності бренду Mazda у європейському сегменті електромобілів, а також демонструє послідовну інтеграцію виробництва Mazda в глобальну логістичну систему.
Урочиста церемонія відправлення першої партії автомобілів Mazda 6e пройшла в присутності керівництва Changan Mazda, представників адміністративного комітету Лінганга, а також партнерів із логістики. Саме стратегічне партнерство Mazda з китайським автовиробником Changan дозволило значно прискорити вихід нової моделі на міжнародні ринки. Завдяки спільному виробництву в Китаї, компанія отримала можливість оперативно масштабувати постачання та ефективно адаптувати нові моделі до вимог різних ринків.
Mazda 6e дебютувала в Європі під час автосалону в Брюсселі 10 січня 2025 року. В основі моделі лежить китайський електричний седан Mazda EZ-6, який вже наявний на внутрішньому ринку Китаю. Проте для європейського ринку автомобіль пройшов комплексну адаптацію з урахуванням особливостей місцевого стилю водіння, дорожньої інфраструктури та споживчих вподобань. Над адаптацією працювали об'єднані інженерні команди з науково-дослідного центру Changan Mazda в Нанкіні, європейського відділу досліджень та розробок Mazda Europe R&D, а також головного офісу компанії в японській Хіросімі.
Серійне виробництво Mazda 6e налагоджено на сучасному підприємстві Changan Mazda в Нанкіні, де діє повністю інтегрований виробничий процес із фокусом на екологічність і якість. Як підкреслив президент Changan Mazda Хідемаццу Мацуда, модель 6e вирізняється високоефективною акумуляторно-електричною трансмісією, сучасними системами безпеки та аеродинамічним кузовом, виконаним у фірмовій дизайнерській концепції KODO - душа руху. Відомо, що ця концепція поєднує мінімалізм форм з емоційною експресією, створюючи динамічний образ навіть у статичному вигляді.
Mazda 6e є стратегічною моделлю для бренду, оскільки демонструє прагнення компанії зайняти гідне місце у конкурентному середовищі електромобілів, особливо на європейському ринку, де екологічні стандарти та вимоги до безпеки є одними з найвищих у світі. Крім того, сама поява цієї моделі на ринку ЄС означає повернення Mazda у середньорозмірний сегмент седанів із сильним електричним продуктом, здатним конкурувати з уже добре закріпленими в Європі моделями Tesla Model 3, BMW i4 та Hyundai Ioniq 6.
Очікується, що після старту продажів у Бельгії Mazda 6e поступово стане доступною і в інших країнах Європейського Союзу. Компанія поки що не розголошує цінову політику, але, враховуючи позиціювання моделі як електричного седана середнього класу з преміальним ухилом, можна припустити, що цінник буде конкурентоспроможним у порівнянні з основними гравцями цього сегмента. Mazda також розраховує на підтримку програми екологічних субсидій, що діють у ряді європейських країн, і які можуть суттєво знизити вартість автомобіля для кінцевого споживача.