Dodge презентував прощальний Challenger із рекордним розгоном

Dodge презентував прощальний Challenger із рекордним розгоном

21 березня 2023
6

Культовий американський Dodge Challenger знімуть із виробництва до кінця теперішнього року і на зміну йому незабаром прийде електромобіль. На прощання у спортивному підрозділі підготовлена SRT найшвидша та найекстремальніша його версія - Demon 170. Подробиці авто розкрили на офіційному сайті концерну Stellantis.

Новий Dodge Challenger SRT Demon 170 отримав ще потужнішу версію 6,2-літрового компресорного V8. Фактично інженери Stellantis побудували двигун наново - замінено інжектори, клапани, нагнітач та свічки запалювання, а блок циліндрів посилено.

На звичайному бензині вісімка видає 913 к.с. і 1097 Нм, але в біоетанолі її віддача зростає до 1039 к.с. та 1280 Нм. Крім того, посилено 8-ступінчасту автоматичну КПП і задній міст і додано охолодження силового агрегату від кондиціонера.

Передбачено і спеціальний екстремальний режим для драгрейсингу з функцією допомоги при старті Launch control - він активується окремим ключем. У цьому випадку розгін до 100 км/год займає всього 1,66 с - це результат на рівні болідів «Формули-1» та рекорд серед серійних авто. Навіть спортивні електромобілі Tesla Model S Plaid та Rimac Nevera повільніші. Заїзд на чверть милі у драгрейсингу здійснюється за 8,91 с, а швидкість на фініші становить 243,2 км/год. Максимальна швидкість Dodge Challenger Demon 170 2023 становить 346 км/год.

Новий Dodge Challenger SRT Demon 170 отримав адаптивні амортизатори Bilstein та спеціальні широкі шини для драгресингу Mickey Thompson ET Street R розміром 245/55 R18 спереду та 315/50 R17 ззаду.

Примітно, що на вигляд надпотужна заряджена модифікація мало чим відрізняється від стандартного Dodge Challenger 2023 - у неї тільки крила розширені, встановлені повітрозабірник на капоті та спойлер на кришці багажника. Як опція запропоновані карбонові колісні диски. На кузові та в салоні з'явилися спеціальні логотипи у вигляді демона.

Із салону для зниження ваги прибрали частину шумоізоляції, задній диван та крісло переднього пасажира. Втім, за доплату все це можна повернути, а також додати оздоблення салону алькантарою, електропривод, вентиляцію та підігрів сидінь, обігрів керма, люк та потужну акустику Harman Kardon з 18 динаміками. На дисплей мультимедіа виводиться різна технічна інформація про температуру двигуна, тиск компресора, час розгону, графіки потужності і крутний момент.

Заряджену модель випустять лімітованою серією із 3300 автомобілів. Купити Dodge Challenger Demon 170 в США можна за ціною від 96666 доларів, тобто він дешевший від більшості екзотичних суперкарів. Замовлення на надпотужний американський маслкар почнуть приймати з 27 березня.

Джерело: Фокус

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
tyrameb  

розгін до 100 км/год займає всього 1,66 с

не вірю...

+1-1ВІДПОВІСТИ  
O167  

tyrameb, Це можливо, але виробник досяг цього результату на трасі для дрег-рейсінгу, тобто проклеєній. Нажаль цього уточнення у замітці немає.

+5ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

tyrameb, на драг-рейсингу 100 км набирають за 0,5-1 сек.

-2ВІДПОВІСТИ  
mavrx5  

Якщо він задньопривідний, то віриться важко. Але наврядчи виробник буде себе підставляти відвертою брехнею. В Америці полюбляють судитися)

ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

mavrx5, Формула 1 задньоприводна, розганяється приблизно так само. Там менша вага, але й обмежень різних більше. Драгстери моноприводні ще швидше розганяються.

-2ВІДПОВІСТИ  
Oleksandr Zhul  

1.66 без врахування вибігу, на сліковій гумі на підготовленій поверхні на етанолі. Маркетинг на рівні Тесли)

-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація