Результати масштабного дослідження впливу систем допомоги водієві (ADAS) на безпеку дорожнього руху опубліковані на сайті Science Direct.
«Ми проаналізували 28 систем ADAS, використовуючи реальні дані про їхню ефективність, зібрані з технічних звітів та наукових публікацій. Всі системи були класифіковані за функціональними характеристиками (поздовжнє або бічне керування, моніторинг, інформаційні функції) та за типом взаємодії (інформування, попередження, активне втручання, підвищення комфорту)», - зазначають автори дослідження.
Результати показали, що технології утримання в смузі руху та контролю втоми водія суттєво підвищують рівень безпеки, знижуючи ризик аварій на 19,1% і 14% відповідно.
Водночас круїз-контроль, незалежно від його типу - звичайного або адаптивного, навпаки, підвищує ймовірність дорожньо-транспортних пригод. Для традиційного круїз-контролю ризик зростає на 8%, а для адаптивного - на 12%.
Дослідники підтвердили, що круїз-контроль є єдиною системою ADAS, яка має негативний вплив на безпеку руху. Всі інші технології або сприяють зменшенню кількості аварій, або не мають статистично значущого ефекту.