В Будапешті невдовзі вийде на лінію 18-метровий «найлегший у світі зчленований електричний автобус зі сталевою рамою», що важить всього 16 тонн і без підзарядки може подолати 300 кілометрів.
Компанія Credobus запустить у серійне виробництво зчленований автобус Electronell 18 вже цього року. Окрім заявленого ходу в 300 кілометрів на одній зарядці, розробники похвалилися тим, що їх автобус має на 25% менше акумуляторів.
Очікується, що нову 18-метрову зчленовану версію запустять у пасажирські перевезення Будапешта в першій половині 2025 року. Про це розповідає news.busworld.org.
Зчленований автобус Credobus з низьким входом завдяки конструкції Low Entry дозволяє розмістити 2 з 4 батарей під підлогою, чим забезпечує низький центр ваги. Накопичувач енергії забезпечується батареями NMC третього покоління з рідинним охолодженням від BorgWarner (Akasol).
Акумуляторна батарея має загальну місткість 392 кВт-год і може заряджатися за 3 години з вихідною потужністю 150 кВт. Тут використано систему центрального двигуна Voith VEDS HD з піковою потужністю 410 кВт і максимальним ККД 97,3%. Система приводу соло та шарнірної версії побудована з компонентів однакового розміру.
Завдяки оптимальному розміру коліс колісні арки стали нижчими, тому в таких місцях салону між спинками сидінь тепер немає невикористаних проміжків. Салон розроблено з дверною конфігурацією 2-2-2-2.
Така версія придатна як для міського, так і для приміського використання. В Credobus підкреслюють, що Electronell 18 повністю побудований власними силами без залучення генеральних партнерів. Власне виробництво Credobus включає несуче шасі та майже всі металеві деталі, включаючи підвіску.