Компанія Land Rover привідкрила завісу таємниці над майбутнім позашляховиком, з яким бренд Defender прийде до Чемпіонату світу з ралі-рейдів і, зокрема, «Дакару».
Починаючи з сезону 2026 року новий автомобіль можна буде побачити серед учасників категорії Stock, а створений він буде на основі Defender Octa - топової версії моделі нинішнього покоління. Із серійним Octa перегоновий позашляховик розділить не лише платформу D7x, а й бітурбодвигун V8 та трансмісію.
За планом, два «Дефендери» візьмуть участь у FIA World Rally-Raid Championship, три - в «Дакарі». При цьому Defender, як самостійний бренд, стане ще й офіційним партнером ралі-рейду.
На британських позашляховиках - найімовірніше, це будуть звичайні Octa - почнуть возити організаторів перегонів і журналістів, а крім того, компанія візьме на себе будівництво шести спеціальних «розвідувальних машин» для обкатки майбутніх маршрутів.
Можливо, це теж будуть похідні від Octa, адже позашляховик має все необхідне для підкорення бездоріжжя. На «Окти» ставлять бітурбомотор V8 4.4 з 48-вольтовим стартер-генератором, пневмопідвіску 6D Dynamics від Range Rover Sport і гальма Brembo з шестипоршневими супортами. Дорожній просвіт у Defender Octa більший на 28 міліметрів (319 мм), також у нього покращено артикуляцію коліс, а в списку їздових режимів є спеціальний профіль із налаштуваннями під швидкісні заїзди поза асфальтом.
Як варіант, «Окту» можуть замінити на монокубковий Defender 90 від Bowler.