Нідерландська компанія Lightyear провела випробування свого першого електрокара з індексом 0 (колишній One) в аеродинамічній трубі. Результати, отримані в ході проведеного згідно зі світовими стандартами тесту, вражають: коефіцієнт лобового опору автомобіля становив лише 0,175, що дозволяє називати його рекордсменом аеродинаміки серед усіх існуючих на сьогоднішній день серійних автомобілів.
«Сонячний» електрокар Lightyear перевірили в аеродинамічній трубі Науково-дослідного інституту автомобільної техніки та двигунів (FKFS) у німецькому Штутгарті згідно з процедурою WLTP. Коефіцієнт аеродинамічного опору виявився рекордним - 0,175. Для порівняння, у Tesla Model 3 - 0,23, у Porsche Taycan Turbo - 0,22, у Lucid Air - 0,21. Злегка поступається Lightyear 0 тільки Mercedes-Benz Vision EQXX з показником 0,17, але електроседан має статус концепту.
Наднизький коефіцієнт опору на пару із сонячною панеллю, встановленою в даху ліфтбека, збільшує дальність ходу. За циклом WLTP Lightyear 0 здатний подолати 625 кілометрів, проте ясна погода забезпечить йому до 70 додаткових кілометрів на день. Тобто, якщо використовувати електрокар, наприклад, тільки для поїздок на роботу, його можна буде місяцями не підключати його до зарядного пристрою.
«Первісток» Ligthyear встановив рекорд аеродинаміки ще в 2019 році, будучи прототипом під ім'ям One. Тоді його результат становив 0,20. Однак пізніше в серію було запущено електричний Mercedes-Benz EQS з аналогічним Cd, і інженери Ligthyear допрацювали модель, щоб зберегти лідерство.
Ціна у електрокара відповідає його визначним характеристикам: Lightyear 0, виробництво якого стартує через два місяці, обійдеться мінімум у 250 000 євро.