Пріоритетом Volvo Cars є зменшення викидів СО2 протягом усього циклу виробництва та функціонування кожного автомобіля. Тому вуглецевий слід Volvo EX30 зменшений – проїхавши 200 000 км, кросовер матиме рівень викидів нижче 30 тонн. Це на 25% менше, порівняно з електромобілями C40 і XC40. У такий спосіб Volvo Cars наближається до своєї мети - зменшити викиди вуглецю на 40% із 2018 до 2025 року.
Повністю електричний Volvo EX30 має нульовий рівень викидів - це позитивно впливає на якість повітря. Нові дослідження Університету Південної Каліфорнії продемонстрували залежність між якістю життя населення та кількістю електромобілів на дорогах. Навіть незначне збільшення кількості електромобілів у окремій місцевості призводить до зменшення звернень у відділення невідкладної допомоги через астму.
Volvo Cars визнає: щоб зменшити загальний вуглецевий слід автомобіля, електрифікації недостатньо. Автомобілем не просто керують, його також проєктують, розробляють, будують і транспортують - у майбутньому на всіх цих етапах рівень викидів парникових газів скорочуватиметься.
«Новий EX30 - це черговий крок досягнення амбіцій Volvo Cars щодо сталого розвитку, - сказав Андерс Керрберг, керівник глобального відділу сталого розвитку. - До 2025 року компанія планує зменшити викиди вуглецю на 40%. Це можливо завдяки скороченню викидів на 50% та зниженню викидів під час виробництва та постачань на 25%. Volvo Cars прагне стати кліматично нейтральною компанією вже до 2040 року».
Volvo EX30 має на 75% менший вуглецевий слід, ніж будь-який інший Volvo. Це можливо завдяки меншій кількості матеріалів, використаних для виробництва найкомпактнішого SUV в історії Volvo Cars. Найбільшими джерелами викидів CO2 під час виробництва авто є алюміній і сталь - саме тут відбуваються суттєві зміни.
Для виготовлення Volvo EX30 використовують не лише меншу кількість алюмінію та сталі, а й матеріали їх вторинної переробки. Близько чверті необхідного алюмінію переробляється, як і близько 17% сталі. Це суттєве зменшення впливу на навколишнє середовище від таких матеріалів.
Дизайнери Volvo EX30 переконані, що найбільш надійний компонент - це той, якого не існує. Використання підходу оптимізації у дизайні - це керівний принцип Volvo. Тому в новому Volvo EX30 в одному компоненті поєднані одразу декілька функцій - це зменшує кількість необхідних деталей та зберігає високу функціональність.
Використані у Volvo EX30 матеріали - це черговий внесок у більш екологічний спосіб виробництва автомобілів. Близько 17% усіх пластикових матеріалів автомобіля, від внутрішніх компонентів до зовнішніх бамперів, переробляється - наразі це найкращий показник серед усіх Volvo.
Важливою сферою для скорочення викидів є виробництво та ланцюги постачань, наприклад, через постачання чистої енергії. Volvo EX30 виготовлений на заводі, що використовує переважно відновлювані джерела енергії, включно зі 100% кліматично нейтральної електроенергії.
Щоб зменшити вуглецевий слід у ланцюзі постачань, Volvo Cars співпрацює із топовими постачальниками індустрії - рівня Tier 1. 95% цих постачальників зобов'язалися використовувати у виробництві 100% відновлюваної енергії до 2025 року, або вже користуються нею. Це відображає прагнення Volvo Cars не лише зменшити рівень викидів під час власних операцій, але й заохотити до цього партнерів.
Процес виробництва Volvo EX30 оптимізовано у декілька способів. Це означає, що серед усіх Volvo саме цей автомобіль демонструє один із найвищих коефіцієнтів використання матеріалів у штампованих кузовних деталях під час виробництва.
Щоб відстежувати подальший шлях матеріалів, особливо під час виробництва акумуляторних блоків для Volvo EX30, автовиробник користується технологією блокчейну. Вона допомагає відстежувати походження найважливішої сировини, що відтепер включає літій, марганець, кобальт, графіт і нікель.
Для оздоблення салону нового Volvo EX30 доступна низка перероблених і відновлюваних матеріалів: сидіння, панель приладів і двері виготовлені із деніму, льону і суміші вовни - вона містить близько 70% переробленого поліестеру. Джинсова тканина, зокрема, є гарним прикладом використання матеріалів у більш розумний та сталий спосіб.
Для виконання інтер'єру денімом Volvo Cars використовує волокна, що раніше вважалися відходами: під час переробки деніму довгі волокна з'єднуються одне з одним, а подрібнені волокна скручуються у пряжу - саме їх компанія застосувала для декору салону EX30.
Рівень викидів CO2 нового Volvo EX30 «від колиски до воріт» становить приблизно 18 тонн: із моменту видобутку сировини до готового автомобіля, що надходить до дилера. Наприкінці терміну експлуатації EX30 буде утилізовано на 95% шляхом переробки матеріалів та отримання енергії з того, що не може бути утилізовано.
Найкомпактніший електромобіль Volvo надасть власникам більше можливостей для комфортного руху містом і підкреслить їхнє прагнення берегти екологію. Адже автомобіль безпечний не лише для власника, а й навколишнього середовища.