Триразовий чемпіон IMSA і триразовий переможець «24 годин Дайтони» Феліпе Наср 5 лютого 2025 року встановив час 1:42,1 хв на 4,3-кілометровій трасі «Інтерлагос». Новий час проходження кола майже на вісім секунд покращує рекорд, встановлений Taycan Turbo S у 2022 році (1:49,8 хв).
А попередній рекорд для серійних автомобілів, встановлений 911 Turbo S (1:43,087 хв), покращений трохи менше, ніж на секунду. Траса в районі Інтерлагос у бразильському мегаполісі - складне випробування для гонщиків, адже має швидкісні і технічні ділянки та велику кількість перепадів висот.
«Приїхати в «Інтерлагос» і сісти за кермо Taycan Turbo GT одразу після перемоги в «24 годинах Дайтони» - це неймовірний досвід. Я очікував сильного прискорення і шаленого крутного моменту, але, зрештою, мене по-справжньому вразила загальна продуктивність», - зазначає заводський гонщик Porsche Наср.
Відома як Автодром Жозе Карлуса Пачі, батьківщина бразильської «Формули-1» та Чемпіонату з автогонок на витривалість ФІА (WEC), траса знана у всьому світі завдяки успіхам національного героя Айртона Сенни на початку 1990 року.
З травня 2024 року Taycan Turbo GT також зарекомендував себе в автоспорті як автомобіль безпеки Формули E, перейнявши цю роль від Taycan Turbo S. Під керуванням Бруно Коррейї (Португалія), це найпотужніший автомобіль безпеки в чемпіонаті світу ФІА. На кожних перегонах Формули E завжди є два автомобілі безпеки Taycan Turbo GT - один із них має пакет Weissach. Оснащені захисним обладнанням і високотехнологічною системою зв'язку, вони по черзі виконують функції основного і резервного автомобіля.