Електромобілі Volkswagen стануть дешевшими завдяки новій технології

Електромобілі Volkswagen стануть дешевшими завдяки новій технології

15 травня 2025
18

Компанія Volkswagen готується здійснити справжній прорив у сфері доступних електромобілів, представивши нову технологію акумуляторів, яка дозволить суттєво знизити вартість серійних моделей. Першою моделлю, що отримає акумулятори нового покоління, стане компактний електромобіль ID.2, офіційний дебют якого запланований на наступний рік. Очікується, що вартість цієї моделі становитиме менше 20 тисяч євро, що зробить її однією з найдоступніших пропозицій серед європейських електрокарів.

Модель ID.2 стане дебютантом нової платформи під назвою MEB Plus, яка є еволюційним розвитком уже знайомої архітектури MEB, що нині використовується для більшості електричних моделей Volkswagen. Основна відмінність полягає в новому типі акумуляторів - замість дорогих нікель-марганцево-кобальтових (NMC) елементів, які наразі домінують серед західних автовиробників, нова платформа використовуватиме літій-залізо-фосфатні (LFP) акумулятори. Хоча вони поступаються за щільністю енергії, LFP-батареї мають ключову перевагу - значно нижчу собівартість, а отже, і кращу доступність для масового покупця.

Як зазначає Volkswagen, літій-залізо-фосфатна технологія, що вже широко застосовується в Китаї завдяки її економічності, дозволить значно здешевити виробництво не лише моделі ID.2, а й усього модельного ряду бренду. У перспективі перехід на LFP-акумулятори очікується також у таких популярних електромобілях, як ID.3, ID.4 та ID.7, що відкриє шлях до зниження цін на всю лінійку і зробить її значно конкурентнішою у порівнянні з іншими гравцями ринку.

Водночас нова платформа MEB Plus супроводжуватиметься повноцінним редизайном електромобілів Volkswagen. Це включатиме як зовнішні зміни, так і модернізацію інтер'єру та цифрової архітектури. Таким чином, компанія планує не лише знизити ціни, а й надати покупцям оновлену естетику та технологічну свіжість, яка відповідатиме сучасним очікуванням.

Окрім Volkswagen, до використання LFP-акумуляторів вже активно переходять й інші великі автовиробники, зокрема Tesla, General Motors та Ford. Це свідчить про глобальну тенденцію до популяризації доступної та надійної електромобільної технології, яка має потенціал зробити перехід на електротягу масовим явищем.

Очевидно, що запуск ID.2 та подальше впровадження LFP-технологій у ширший модельний ряд Volkswagen є не лише технологічним кроком уперед, а й стратегічною відповіддю на вимоги ринку, де ціна дедалі більше визначає успіх у сегменті електромобілів. З огляду на те, що чинна вартість моделей Volkswagen із лінійки ID часто сприймається як зависока, перехід на нову платформу може докорінно змінити баланс сил на європейському електромобільному ринку.

Джерело: InsideEVs
Фото: Volkswagen

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Скоро китайців попустять і все стане на свої місця.

+1-10ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

No Mercy, Ага. Попустять
В Китаї авто такого класу починаються чуть не з 10-ти тисяч євро.
Як тільки домовляться з китайцями, щоб ті їм дешевше продавали батареї свої, так зразу і попустять

+7-2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Oleg_H, від експансії Китаю добре не буде нікому, повір. Чого радієш?

+1-8ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
Закарпаттячко  

Є бізнес план для VW: Німецький VW купує у китайського VW всю лінійку ID, знімає ієрогліфи зумною ниткою (є ролікі на ют'юбі). Потім продає ці машини на європейському ринку + 5000 євро. Профіт!

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

Закарпаттячко, Тесла давно так робить. Велика кількість авто в Європу йде саме з Китаю. Тільки зовсім по іншій ціні. А авто на 99% те саме

+6-2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Oleg_H, визнаєш, що хоч на 1% відрізняються. Вже добре. Але відмінностей там значно більше.

-7ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 11

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація