Коли цього місяця Tesla знизила ціни на свої електромобілі в багатьох регіонах, подібні заходи вживалися чи не як окремий випадок, тому що лідер світового ринку протягом минулого року активно задирав ціни і міг зіткнутися зі зниженням попиту. Китайські конкуренти теж не зволікали, електромобілі XPeng втратили в ціні від 10 до 13%.
Треба сказати, що цей амбітний суперник Tesla за підсумками минулого року скоротив обсяги продажів електромобілів на 2,5%, тому заходи, що стимулюють попит, йому б не завадили, особливо з урахуванням припинення дії урядових субсидій на купівлю електромобіля в Китаї з січня цього року. Найдоступніший електромобіль XPeng, що називається G3i (на фото), тепер пропонується на місцевому ринку за ціною від $22 000. Нещодавно представлений XPeng G9 зберіг колишній цінник, а седан XPeng P7 подешевшав на 12,5%. Ціни на всі версії седана XPeng P5 також були знижені більш ніж на 10%.
За словами представників марки, це звичайне явище, надалі XPeng сподівається також покращувати структуру витрат та краще контролювати ланцюжки поставок, та пропонувати клієнтам якісніші послуги.
«Ми сподіваємося зробити розумні транспортні засоби більш доступними для більшої кількості людей за рахунок більш конкурентоспроможних цін», - додали вони в інтерв'ю Reuters.
Марка XPeng виявилася не єдиним китайським виробником електромобілів, який знизив ціни за прикладом Tesla цього місяця. Знижки на машини марки Seres, до розробки яких причетна Huawei Technologies, минулої п’ятниці досягли $4427.