Легковий транспорт досить безапеляційно переводиться на електротягу у поєднанні з літієвими акумуляторами, але представники вантажної галузі наголошують, що в їхньому сегменті ринку знаходиться місце для машин на водневих паливних елементах. Вони мають меншу масу, забезпечують більший запас ходу та швидше його заповнюють.
В інтерв'ю Reuters генеральний директор компанії Daimler Truck Мартін Даум заявив: «Факт полягає в тому, що нам потрібні як акумуляторні електромобілі, так і водень. Кількість електроенергії, потрібна акумуляторними електромобілями, настільки велика, що навантаження на мережі буде занадто високим для забезпечення їх живленням».
За словами Даума, Daimler Truck протягом найближчих десяти років витратить 15 млрд євро на розробку паливних осередків.
Представник великої мережі супермаркетів Asda у Великій Британії, яка має в своєму розпорядженні парк з 1000 дизельних вантажівок, пояснив, що машини на водневих паливних осередках не вимагають тривалого часу на заправку і пропонують більший запас ходу. Якби компанії довелося використовувати виключно акумуляторні вантажівки, їх кількість довелося б помітно збільшити з урахуванням необхідності постійно заряджати частину автопарку.
Є в подібних планах і певна проблема з нерозвиненістю мережі водневих заправних станцій, але щодо цього учасники ринку вважають за краще покладатися на державні субсидії. Компанія Symbio, що випускає водневі паливні осередки, розраховує, що до 2030 року щорічно продаватиметься по 2 млн машин з цим типом силових установок. Цей виробник претендує на 10% відповідного ринку.
Іншим прикладом можуть бути розрахунки італійської транспортної компанії Fulvi Transporti, яка має в своєму розпорядженні парк з 60 дизельних магістральних тягачів, здатних за чотири дні проїжджати по 2000 км без дозаправки. Якби компанії довелося перейти на акумуляторні вантажівки, то корисне навантаження скоротилося б на 15%, а заряджати машину довелося б щодня. Довелося б збільшити кількість використовуваних вантажівок як мінімум на 10%, оскільки частина машин постійно простоювала б. У випадку рефрижераторної техніки довелося б витрачати частину заряду на охолодження вантажу.
General Motors і Toyota розробляють вантажну техніку на водневих паливних осередках, а керівництво Honda Motor вважає, що даний тип силових установок у легковому сегменті не дуже потрібний. За підтримки влади Великобританії Toyota має намір побудувати до літа цього року прототип пікапа Hilux із водневими паливними елементами. Подібні пікапи збирається розробити за підтримки влади США та корпорації General Motors. Volkswagen для свого вантажного підрозділу Traton розробляти водневі паливні осередки не збирається, але у разі потреби готова покладатися на силові установки сторонньої розробки.