Eлектричний кросовер BMW iX отримав запас ходу у майже 1000 км

Eлектричний кросовер BMW iX отримав запас ходу у майже 1000 км

01 грудня 2023
7

Компанія з виробництва акумуляторів Our Next Energy (ONE), що базується в Мічигані, у партнерстві з баварським автовиробником продемонструвала вражаючі можливості своєї технології. У компанії повідомили, що BMW iX, оснащений новими батареями, досяг вражаючого запасу ходу у 978,6 км за циклом тестування WLTP.

Це майже удвічі більше у порівнянні зі стандартною батареєю електричного кросовера, що забезпечує машині пробіг у 560 км. Фактично, це майже на одному рівні з вражаючою дистанцією, яку подолав аеродинамічний концепт Mercedes EQXX під час його початкового рекордного випробування дальності.

Кросоверу BMW вдалося проїхати майже 1000 км на одному заряді завдяки технології комбінованих батарей Gemini від ONE. Як випливає з назви, він поєднує в собі безпечні літій-залізо-фосфатні елементи для коротших поїздок з елементами високої щільності без анодів для тривалих поїздок.

У той же час комбіновані батареї використовують на 20 відсотків менше графіту та на 60 відсотків менше нікелю та кобальту, ніж літій-іонні елементи, створюючи більш екологічну батарею.

«Електромобілі отримають масове впровадження, коли вони пропонуватимуть достатній запас ходу, щоб люди почувалися комфортно, маючи електромобіль, як єдиний транспортний засіб. Акумулятор Gemini довів, що може подвоїти запас ходу електромобілів і подолати найбільшу перешкоду для електрифікації», - сказав Муджіб Іджаз, генеральний директор і засновник ONE.

Тепер, коли ONE довів ефективність своєї технології, стартап прагне вдосконалити батареї, щоб підготувати їх до серійного виробництва.

Джерело: Autogeek
Фото: Carscoops

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Це вже щось. Цікаво тільки, скільки часу його заражати треба буде. Десь два дні від звичайної розетки?

-18ВІДПОВІСТИ  
Manaux  

No Mercy, дивлячись скільки там квт*год. Від звичайної 16А домашньої розетки 3.5квт батарея на 100 кВт*год буде заряджатися трохи більше доби. Якщо є можливість зробити розетку 32А (що зазвичай роблять всі власники електричок), це скоротить час вдвічі. Якщо ж є 3 фази, то взагалі можна заряджатись дома 11 кВт*год, і тоді таку БМВ можна зарядити повністю за ніч, яка б там батарея не була

+3ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Manaux, та я в курсі про ці цифри. Тому й кажу, що від звичайної розетки десь два дні)

-17ВІДПОВІСТИ  
Константин Макаренко  

+++
Поступово, крок за кроком, йде розвиток галузі..
Вітаю всих прихильників..
Цікаво що розвиток йде одночасно двома шляхами, - збільшення пробігу на одному заряді і збільшення щільності покриття потужних зарядних станцій... (від 90 до 320 КВт)
Сьогодні, Україною вже можна сміливо подорожувати, якщо твій авто проїжджає хоча-би 180-200км..

+9-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Константин Макаренко, ти всі вже зрозуміли, що ви продаєте ці зарядні станції)

-15ВІДПОВІСТИ  
Константин Макаренко  

No Mercy, які станції..??? ти шо "із дуба впав..?"
Слава богу, не маю такої потреби. Є кому, і досить жваво будують...
Я їм лише дякую.
І взагалі, я тобі ще у попередньогму топіку сказав, - не звертайся до мене, якщо не хочеш бути "посланим.."

+10-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація