Компанія Volkswagen продовжує поступово розкривати подробиці про свій новий великий електричний кросовер для китайського ринку, який вийде у продаж уже наступного року та буде доступний як із заднім приводом, так і з двомоторним повним. Після появи сертифікаційних документів у базі Міністерства промисловості Китаю в листопаді та публікації офіційних зображень, бренд зробив наступний крок і показав автомобіль у русі - цього разу на кадрах із камуфльованим прототипом.
Йдеться про Volkswagen ID.Unyx 08, серійну модель, що стала прямим продовженням концепту ID.Evo, вперше представленого навесні на Шанхайському автосалоні. При переході від шоукара до товарної версії дизайн загалом зберігся майже без змін, що для сучасного Volkswagen радше виняток, ніж правило. Візуально кросовер вирізняється новою фірмовою стилістикою передньої частини з підсвіченим логотипом і суцільною світлодіодною смугою, яка з'єднує фари. Самі блоки головної оптики отримали інше оформлення, а задні ліхтарі стали більшими й масивнішими. Ще одна важлива деталь серійного виконання - безрамкові двері з висувними ручками, характерні для багатьох сучасних китайських електромобілів.

З боку силуету ID.Unyx 08 виглядає як повноцінний середньорозмірний або навіть великий SUV із відносно низькою, витягнутою лінією даху та виразною геометрією кузова. Особливу увагу привертає масивна трикутна D-стійка, яка формує впізнаваний профіль, а також наявність численних сенсорів і датчиків у зоні передніх стійок, що натякає на розвинені системи допомоги водієві. За своїми габаритами модель чітко орієнтована на китайський ринок: довжина серійного кросовера становить 5000 мм, ширина - 1954 мм, висота - 1672 мм, а колісна база сягає 3030 мм. Це робить ID.Unyx 08 не лише одним із найбільших електричних SUV марки, а й найдовшим електромобілем Volkswagen у глобальній лінійці, що підкреслює перехід на нову платформу.
За попередньою інформацією, в основі ID.Unyx 08 лежить архітектура, розроблена у співпраці з китайською компанією Xpeng, про стратегічне партнерство з якою Volkswagen оголосив ще у 2023 році. Фактично це означає поступовий відхід від класичної платформи MEB на користь рішень, створених спеціально під вимоги китайського ринку. Важливою технічною особливістю новинки стане 800-вольтова електрична архітектура, що дозволяє розраховувати на швидке заряджання та високу енергоефективність.

Згідно з даними сертифікації, базова версія ID.Unyx 08 оснащуватиметься одним електромотором на задній осі потужністю 313 к.с. Для тих, хто очікує більшої динаміки, передбачена повноприводна модифікація з двома електродвигунами, сумарна віддача якої досягає 503 к.с. Обидва варіанти для Volkswagen є нетиповими з погляду характеристик і помітно перевершують більшість нинішніх електричних моделей бренду.
Китайські профільні медіа також з'ясували, що кросовер отримає літій-залізо-фосфатні батареї виробництва CATL ємністю 82,4 або 95 кВт-год. У залежності від конфігурації та приводу запас ходу за китайським циклом може становити від 630 до 730 кілометрів, що виводить ID.Unyx 08 у верхній сегмент за автономністю серед електричних SUV.
Хоча більшість ключових технічних параметрів уже відомі, інтер'єр і цінова політика поки залишаються головною інтригою. На кадрах із камуфльованих прототипів можна розгледіти світло-блакитне оздоблення сидінь і ременів безпеки, велику панорамну скляну стелю, а також передню панель із подвійним екраном з боку водія та пасажира. Кермо нестандартної багатокутної форми також вказує на прагнення Volkswagen відійти від консервативних рішень і запропонувати щось принципово нове для китайської аудиторії.
