Інженери Mercedes-Benz планують покращити запас ходу електричного позашляховика G-Class на 35 відсотків. Не секрет, що це можливо виключно шляхом встановлення на авто нової акумуляторної батареї.
Акумулятор ємністю 116 кВт.год - величезний за стандартами більшості електромобілів, але його недостатньо для далеких подорожей на G-Class. З ним німецький позашляховик може проїхати лише 438 км, перш ніж водієві знадобиться знайти зарядний пристрій.
Але представники Mercedes повідомили Autocar, що модель буде доступна з абсолютно новим типом батареї протягом найближчих двох років. Новий акумуляторний блок з кремнієвим анодом повинен забезпечити збільшення щільності енергії на 20-40 відсотків.
За попередніми даними, запас ходу електричного позашляховика з новим акумулятором складатиме 570 км. Такий запас ходу не побив би жодних рекордів, але він допоміг би зробити G580 набагато більш «далекобійним». Якщо інженерам вдасться збільшити щільність енергії не на 20, а на 40 відсотків, то ефективна ємність батареї могла б досягти 162 кВт.год, таким чином збільшивши запас ходу до 650-670 км.
«Забезпечення такої високої щільності енергії справді змінює правила гри та дозволяє нам мислити в абсолютно нових напрямках при розробці майбутніх електромобілів», - сказав технічний директор Mercedes Маркус Шефер.