Компактний електричний кросовер Volkswagen ID.Cross готується до серійного дебюту. Прем'єру заплановано на початок 2026 року. Наразі модель перебуває на завершальному етапі дорожніх випробувань, і один із тестових прототипів майже без камуфляжу потрапив в об'єктиви фотошпигунів. Це дало змогу значно детальніше роздивитися майбутній серійний автомобіль і порівняти його з концептом, який Volkswagen показав кілька місяців тому на автосалоні в Мюнхені.
Примітно, що цього разу німецький виробник практично відмовився від традиційного щільного маскування, замінивши його на так звані «оптичні трюки». На передній частині кузова використано сріблясті та чорні наклейки, які мають імітувати вигляд бензинової моделі старої школи з решіткою радіатора та класичною світлотехнікою. Проте цей прийом уже давно не вводить в оману: під плівкою добре читаються знайомі контури електромобіля, а відсутність справжніх повітрозабірників і характерна форма бампера однозначно видають електричну природу ID.Cross. Аналогічним чином Volkswagen намагався приховати чорне пластикове оздоблення нижньої частини дверей, заклеївши його плівкою під колір кузова.

Єдиним елементом, який досі частково замаскований, залишається задня стійка. Проте і тут маскування виглядає радше символічним і спрямоване на приховування декоративних вставок у стилі ID.Buzz, про які вже відомо з попередніх витоків. В усьому іншому серійний ID.Cross практично повністю повторює концепт-кар. Це все той самий компактний кросовер із короткими звісами, приземкуватою передньою частиною та злегка «підтягнутою» нижньою лінією кузова. Світлова графіка також майже ідентична шоу-кару, і навіть крізь плівку проглядаються фірмові елементи нової електричної стилістики Volkswagen.
Інтер'єр на свіжих шпигунських фото не продемонстрований, однак джерела, знайомі з проєктом, стверджують, що салон серійної версії майже без змін перейде з мюнхенського концепту. Це означає наявність окремої 11-дюймової цифрової панелі приладів перед водієм і великого 13-дюймового планшетоподібного дисплея мультимедійної системи, розташованого над центральною консоллю. Важливою особливістю стане нове програмне забезпечення з голосовим помічником, у який інтегровано ChatGPT, що має забезпечити більш природну взаємодію з автомобілем і розширені функції керування системами.

Технічно Volkswagen ID.Cross базується на платформі MEB і ділить ключові компоненти з майбутнім електричним хетчбеком ID.Polo. За попередніми даними, на старті модель отримає передньоприводну конфігурацію з одним електромотором потужністю близько 208 кінських сил, що є найпотужнішим із підтверджених силових агрегатів для електричного Polo. Також не виключено, що з часом у гамі з'являться слабші версії з моторами на 114 та 133 к.с., які дозволять зробити модель доступнішою для ширшого кола покупців. Теоретично можливе й розширення лінійки за рахунок більш потужної модифікації, адже Volkswagen уже анонсував електромотор на 223 к.с. для майбутнього «гарячого» ID.Polo, що залишає простір для появи ID.Cross у виконанні з більш вираженим спортивним характером.
Що стосується акумулятора, то для концепту Volkswagen заявляв запас ходу до 420 км за циклом WLTP. Цей показник добре узгоджується з використанням батареї ємністю близько 52 кВт-год, яку отримає й ID.Polo, хоча остаточні характеристики серійного кросовера компанія поки не підтверджувала. Водночас відомо, що для хетчбека також готується менший акумулятор на 37 кВт-год, однак малоймовірно, що його запропонують для ID.Cross, зважаючи на масу та аеродинаміку кросоверного кузова.
