«ФАЛЬКОН-АВТО» відкриває попереднє замовлення на Kia Niro, найдоступніший гібридний кросовер в Україні

20 грудня 2016
17
Інформація розміщена на правах реклами або надана партнерами:

Починаючи з 19 грудня шанувальники високотехнологічних автомобілів можуть стати одними з перших українських власників інноваційного та надзвичайно економічного кросовера Kia Niro, оснащеного гібридною силовою установкою. Ціни на довгоочікувану новинку починаються з відмітки 642 000 грн.*

Кросовери Kia Niro з першої поставки з’являться в салонах офіційних дилерів на початку 2017 року, але найнадійніший спосіб гарантовано стати одним з перших власників – зробити попередню оплату, оскільки кількість автомобілів лімітована.

Niro, який належить до категорії компактних кросоверів, спроектовано на основі абсолютно нової платформи корпорації Kia Motors, створеної спеціально для «зелених автомобілів».

Кросовер отримав привабливу «зовнішність» із незмінним фірмовим «Носом тигра», при цьому дизайнери не йшли на компроміси, створивши одночасно стрімкий, практичний та аеродинамічно довершений автомобіль із коефіцієнтом фронтального спротиву, що дорівнює лише 0,29.

Але головні секрети Niro приховані всередині, адже автомобіль має два серця – бензиновий двигун з робочим об’ємом 1,6 літри (105 к.с.) та електромотор, що видає 32 кВт. Сумарна потужність силової установки складає 141 к.с., забезпечуючи автомобілю не тільки чудову динаміку розгону, але й надзвичайно високу економічність. Витрата пального у змішаному циклі складає від 3,8 л/100км**. Стартує кросовер, використовуючи лише електричний мотор. Під час розгону обидва двигуни працюють одночасно, а в процесі гальмування енергія повертається у батарею завдяки системі рекуперації. Обертальний момент передається на передні колеса через 6-ступеневу роботизовану КПП DCT (Ді-Сі-Ті) з подвійним зчепленням.

В Україні Kia Niro є чи не найдоступнішим гібридним кросовером, адже стартова версія 1,6 DCT Comfort (Ді-Сі-Ті Комфорт) пропонується за 642 000 грн.* За цю суму власник отримує автомобіль, оснащений комплексом систем безпеки, який включає 7 подушок безпеки, дискові гальма всіх коліс, електронну систему стабілізації руху, антиблокувальну систему гальм, системи допомоги при русі з гори/угору та спостереження за рухом у полосі.

Комфорт забезпечують склопідйомники всіх дверей, підігрів передніх сидінь, керма та бічних дзеркал, двозонний клімат-контроль із функцією автоматичної боротьби із запотіванням лобового скла, круїз-контроль, система вибору режимів роботи двигуна і трансмісії, контроль тиску у шинах. За розваги відповідає аудіосистема із 5-дюймовим кольоровим дисплеєм, Bluetooth, програвачем компакт-дисків з підтримкою MP3 (Ем-Пі Три) та роз’ємами для підключення портативних пристроїв.

На щабель вище стоїть версія Business (Бізнес), на яку встановлено ціну 711 760 грн.* Покупці Niro у цьому виконанні на додачу до обладнання, яке пропонується у стартовій комплектації, отримають датчик дощу, підігрів задніх сидінь, електрорегулювання водійського сидіння, розетка для задніх пасажирів із перетворювачем напруги на 220В, панель приладів Supervision (Супервіжн), комбінований салон, виконаний зі шкіри та тканини, ксенонові фари головного світла, заводське тонування вікон, навігаційну мультимедійну систему із 7-дюймовим дисплеєм на центральній консолі, камеру заднього огляду із функцією підказок. Завжди залишатися на зв’язку дозволить бездротовий зарядний пристрій для смартфонів.

Найбільш насиченим оснащенням може похизуватися Kia Niro у комплектації Prestige (Престиж) за 793 600 грн*. Її відрізняє наявність системи автоматичного екстреного гальмування AEB (Ей-І-Бі), здатної розпізнавати не тільки автомобілі, але й пішоходів, системи моніторингу сліпих зон, електрорегулювання водійського сидіння з пам’яттю, адаптивного круїз-контролю. Салон Niro у виконанні Prestige (Престиж) оздоблено шкірою, передні сидіння, на додачу до підігріву, мають ще й вентиляцію. Мультимедійна навігаційна система має 8-дюймовіий кольоровий дисплей та може синхронізуватися зі смартфонами завдяки Apple Car Play (Епл Кар Плей) та Android Auto (Андроід Авто), а за відтворення музики відповідає преміальна аудіосистема JBL (Джей-Бі-Ель).

Дізнайтеся більше про новий кросовер-гібрид Kia Niro на сторінці www.kia.ua/niro та звертайтеся до найближчого офіційного дилера Kia щодо оформлення попереднього замовлення.

*Ціни наведено включно з ПДВ станом на 19.12.2016 р. Продавець залишає за собою право змінювати ціни на автомобілі без попереднього повідомлення.
**Дані щодо витрати пального надані виробником Kia Motors Corporation.

Джерело: ФАЛЬКОН-АВТО

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Горыныч  

Ага, у приуса в поспорте тоже написанно 4 литра в городе, только чего-то получается 7, в режиме ЭКО.

+8-1ВІДПОВІСТИ  
смет  

КИА Каренс дизель 1.7. паспорт-7.8 в реале 11-13. ЄКО бесполезно.

+3-4ВІДПОВІСТИ  
Pluto73  

Первое впечатление - ух ты,не так и дорого. Но потом смотришь - клиренс, передний привод, унылая динамика разгона до сотни... И смотришь на конкурентов. И думаешь - а оно "такое" мне надо?

+10-1ВІДПОВІСТИ  
alexKh2  

Pluto73, Полностью согласен она того не стоит.

+8-2ВІДПОВІСТИ  
Макар14  

Pluto73,
а какое надо, ездя на дустере с ручкой и передним приводом в 102 коня? это все равно, что купить хрущевку и пытаться убедить окружающих, что 4 стены и крыша - это круто и больше ничего не надо, а комфортный новострой - это лажа. как по мне, отличный городской кроссовер - комфортный, безопасный и экономный (заявленный расход трасса/город до 4л на сотку). у меня цитрон 4 дизельный по трассе берет до 5л. машина создана для города, где полный привод нафиг не нужен, а клиренса 160 вполне достаточно. эта машина не для картошки и капусты. если сравнивать с дустером, то совокупная мощность 141 лошади, а крутящий 265, как у аналогичного дизельного двигателя. давайте смотреть трезво на вещи - кто из конкурентов может похвастаться таким пакетом опций за 642 тыс грн? а в топе уже есть android auto и apple carplay. не нужно сравнивать кнопочную nokia со смартфоном, тем более, убеждать других в этом.

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 7
AlexKo  

Почему у него такой дурацкий дизайн, особенно задние фары?)))

+3-2ВІДПОВІСТИ  
Sergiy Dickhtjar  

Ага, налітай, бо подорожчало...

+1ВІДПОВІСТИ  
lotus 4000  

Щодо дизайну не згоден, мені подобається. Що ін-, так і екстер'єр. У спортеж явно перебор. А от кліренс... - знов мимо.хіба так важко хоч 180мм і точно було б виведено формулу ідеального середньостатистичного авто авто.ИМХО

ВІДПОВІСТИ  
superblast  

Я думаю брать такой автомобиль а не Кашкай-Каптур-2008 имеет смысл особенно если ездить в пробках и тянучках, будет экономить литра 4 на сотню.
Если по трассе - будет жрать может даже больше. Да и максималка у него несерьезная)
В любом случае если взять калькулятор, то "наценка за электро" окупится через полтора-два года активной езды по городу. И это с текущей ценой на бензин.
Посмотрим, сохранят ли цену на базу.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація