Гендиректор компанії з Маранелло Бенедетто Вінья зізнався, що палітру відтінків примусово спростять.
«Ми думали заздалегідь визначити [колірні] поєднання. Нам потрібно захищати цінності та індивідуальність бренду. Ми точно не зробимо дивну машину», - заявив журналістам топ-менеджер.
Як мінімум один колір у стоп-листі Ferrari вже є - це рожевий.
Бенедетто Вінья зізнався, що кількість запитів на персоналізацію автомобілів класу люкс в останні роки різко зросла. Якщо раніше майже всі нові Ferrari випускалися у фірмовому червоному кольорі Rosso Corsa, то тепер так пофарбовані тільки 40% машин. У деяких країнах покупців складніше відмовити від епатажних варіантів, але у світі залишаються країни з консервативними смаками.
Оскільки нестачі в тюнінг-ательє не бракує, Ferrari прагне контролювати свої автомобілі навіть після продажу, а клієнти можуть потрапити до чорного списку, якщо кастомізація зайде занадто далеко.
Бували випадки, коли компанія виписувала приписи і навіть судилася з покупцями, які, на думку юристів з Маранелло, шкодили іміджу Ferrari. Пан Вінья пояснив, що справа не тільки в захисті спадщини: надмірна персоналізація впливає на залишкову вартість.
Бос Ferrari порівняв «перетюнінгований» автомобіль із футболкою з чужим ім'ям на спині. Однак топ-менеджер дав зрозуміти, що надто сильна модерація теж шкідлива, адже минулого року кастомізація принесла Ferrari п'яту частину загального доходу. Кількість проданих машин майже не змінилася, при цьому прибуток зріс на 21%.