Італійський автовиробник Ferrari знову в центрі уваги завдяки своєму останньому патенту на інноваційний водневий двигун. Документ, підготовлений Фабріціо Фаваретто, менеджером з інновацій компанії, описує амбітні плани створення перевернутого рядного шестициліндрового двигуна з подвійним наддувом.
Система, представлена в патенті, відрізняється від традиційних концепцій. В основі лежить гібридна технологія, схожа з базовою комплектацією Corvette E-Ray, але істотно доопрацьована. Електродвигун спереду і двигун внутрішнього згоряння ззаду забезпечують унікальну конфігурацію. Двигун працює на газоподібний водень і встановлений у перевернутому положенні для оптимізації розподілу ваги та аеродинамічних характеристик.
Центральна частина патенту присвячена примусовій індукції. Ferrari пропонує кілька методів, включно з використанням відцентрових компресорів, а також систему типу MGU-H з турбіною, що працює на вихлопних газах. Ці інновації спрямовані на підвищення продуктивності та ефективності двигуна.
Особлива увага приділяється компонентам двигуна, щоб забезпечити його надійну роботу в умовах перевернутого положення. Масляні насоси та системи охолодження розташовані таким чином, щоб забезпечити легкий доступ для обслуговування.
Крім того, патент підкреслює важливість короткої колісної бази для поліпшення керованості та маневреності автомобіля. Це підкреслює прагнення Ferrari до створення спортивних автомобілів із видатними динамічними характеристиками.
Незважаючи на революційний потенціал запропонованої системи, деякі експерти висловили скептицизм щодо її реалізації. Однак Фаваретто і його команда впевнені в можливостях свого проекту, вказуючи на ранні успішні розробки компанії, зокрема рядну шістку на базі Lampredi V-12.
Поки що залишається тільки чекати, які конкретні кроки зробить Ferrari на шляху до створення нового покоління спортивних автомобілів. Однак уже зараз очевидно, що марка прагне залишатися на передовій автомобільних інновацій і продовжує надихати своїх шанувальників на всьому світі своїм сміливим баченням майбутнього автомобілебудування.