У квітні нідерландський автогонщик команди «Ред Булл» Макс Еміліан Ферстаппен досяг чергового нового рубежу в кар'єрі. Макс виграв Гран-прі Австралії, й ця, здавалося б, буденна подія в його житті, насправді має велике й не тільки символічне значення. Справа в тому, що тріумф у заїзді в країні кенгуру Ферстаппену підкорився вперше. Таким чином, до двох титулів чемпіона світу в «Формулі-1» Макс додав маленький, але приємний діамантик в корону перемог.
Сьогодні Ферстаппен вважається беззаперечно найбільш перспективним пілотом «Ф-1» на роки вперед. Його вік (Максу лише 25), навички, вміння й невблаганний стосовно інших гонщиків прогрес вказують, що розвиток подій, згідно яких Еміліан на вершині надовго - найбільш імовірний. Але не єдиний.
Ми розглянули цілком реалістичні сценарії, які можуть завадити домінуванню Ферстаппена у найшвидшому виді спорту. У двох з трьох випадків серйозною «тінню» над ним нависають живі й амбіційні конкуренти.
Якщо ви не уявляєте свого життя без перегляду перипетій за участі найшвидших болідів світу, варто довіряти тільки перевіреним операторам. Платформа vibet якнайкраще підійде всім, хто звик підігрівати азарт протягом чергового заїзду професіоналів своєї справи.
Напарник Перес як причина не фантомних переживань Ферстаппена
У кінці березня Макс поділився з публікою доволі несподіваним одкровенням. За словами Ферстаппена, єдиною перешкодою для своїх майбутніх перемог він бачить… напарника по «Ред Буллу», фактичного другого пілота команди Серхіо Переса.
З одного боку, така впевненість Ферстаппена - не обов'язкова ознака саме самовпевненості й може бути бажанням підкреслити непереможність «РБ» у постійній словесній битві з іншими пілотами. Однак результати Переса, який вже не вперше фінішує одразу за Ферстаппеном, наштовхують на думку, що роль №2 його буде влаштовувати далеко не завжди.
Хемілтон не в минулому: Макс поспішив «списати» ненависного конкурента
Чорна кішка між Ферстаппеном та Льюїсом Хемілтоном пробігла давно. Семиразовий чемпіон світу - основний подразник та мотиватор перемог поки не настільки титулованого, проте значно більш молодшого колеги. Одного разу Еміліан сказав, що епоха Хемілтона у минулому і він «більше мені не конкурент». І такий погляд на реальність цілком може виявитися хибним.
Так, Льюїс вже не той, але на боці Хемілтона неабиякий досвід, до якого Ферстаппену ще їздити та їздити, а також бажання нагадати про себе як не колишнього, а діючого чемпіона. Не варто забувати й про команду «Мерседес» як таку - там теж давно втомилися не перемагати.
Самі собі вороги: «Ред Булл» може догратися в темі оновлень
Сумніви зайві - нинішня команда «червоних биків» зібрала не тільки найбільш умілих пілотів, а й увібрала в штат чи не найкращих конструкторів та аналітиків. Однак у випадку з «РБ» тривалий період перемог може зіграти злий жарт.
Необхідність залучення нових технологій, покликаних зробити болід швидшим та легшим - обов'язковий атрибут в роботі кожної команди перед стартом чергового сезону. Практика попередніх років показує, що не всі новинки від «РБ» були такими, які «вистрілювали» неодмінно. Коли ж в «Ф-1» були оголошені обмеження на роботу в аеродинамічній трубі, можливості майстрів «биків» стали ще більш звуженими.