Компанія Fiat переглянула ціни на дві моделі: Fiat 500 та Panda Hybrid. Коригування цінників пов'язане із заміною стандартних колісних дисків. Тепер обидві моделі, окрім декількох модфікацій, із конвеєра комплектуються дисками діаметром 15 дюймів.
Донедавна базовий Fiat 500 Hybrid виходив із заводу із 14-дюймовими дисками, «взутими» у шини 175/65 R14. А оновлена версія Club використовувала 16-дюймові легкосплавні диски у дизайні «Spider» із шинами 195/45 R16.
Зараз обидві модифікації комплектуються легкосплавними дисками діаметром 15 дюймів у дизайні «New Lounge» та шинами 185/55 R15. В результаті цінник базової версії зріс на 200 євро, а варіанту Club зменшився на ті ж 200 євро.
Пакет Style, до якого входять 15-дюймові колісні диски, затемнені задні вікна та хромовані зовнішні деталі, доступний лише зі складу. Звичайний Fiat 500 зберіг свої оригінальні 16-дюймові колісні диски «Spider».
Аналогічне «оновлення» пережив Fiat Panda Hybrid. У базовій версії 14-дюймові колісні диски із шинами 175/65 R14 замінили на 15-дюймові сталеві з гумою 175/65 R15. На вартості моделі це не позначилося. Інші модифікації, у тому числі й Cross, як і раніше, оснащені оригінальними 15-дюймовими двоколірними сталевими дисками.
Офіційні причини змін у комплектаціях Fiat 500 та Panda Hybrid не повідомляються. За інформацією L'argus, проблема у нестачі шин розмірності 14 та 16 дюймів.
Автор статті непрозоро натякнув, що дефіцит міг утворитися через скорочення постачання російського синтетичного каучуку до Європи. Зменшити його імпорт країни-члени Європейського Союзу домовилися 25 лютого 2023 року.
Другою винуватицєю дефіциту після війни в Україні автор називає французьку компанію Michelin, яка у 2018 році закрила завод у Шотландії. Цей майданчик випускав шини 16 дюймів та менше. На його думку, це призведе до того, що власники 16-річних Fiat 500 та 11-річних Fiat Panda не зможуть знайти відповідну гуму. Але завжди залишається продукція недорогих азіатських брендів, через які Michelin й довелося скоротити виробництво.