Бренд Jeep з гордістю співпрацює з командою, яка поділяє його прагнення тріумфу. Чорні та білі смуги «Б'янконері» протягом більше століття є незабутнім символом стилю у поєднанні з владою. Подібну історію можна розповісти про знамениті радіаторні грати з сімома прорізами, якими оснащені всі автомобілі Бренду Jeep. Традиції та репутація завжди мають підтримуватися. І ось уже протягом 10 років триває успішне партнерство між Jeep та ФК «Ювентус»
Футбольний передсезон 2022-2023 рр. розпочався 1 липня та відзначив десять років партнерства між Jeep та «Ювентусом». Оскільки логотип Jeep вперше прикрашав форму «Б’янконері» в сезоні 2012-2013 років, це спонсорство було засновано та процвітає на спільних цінностях, таких як автентичність і пристрасть. Крім того, за останні десять років клуб завоював багато трофеїв і написав ще одну успішну главу в історії італійського футболу.
Нова сторінка партнерства між Jeep та «Ювентусом» була відзначена написом «Jeep Avenger» на спеціальних святкових футболках до дебюту першого в історії повністю електричного позашляховика Бренду Jeep. Команда «Бьянконері» одягла лімітовану версію футболки «Ювентуса» під час домашнього матчу проти «Інтера» минулої неділі (6 листопада).
З початку цього футбольного сезону логотип бренду Jeep на футболці команди «Ювентус» був доповнений блискавками, що підкреслює шлях Бренду до електрифікації та його еволюцію до сталої мобільності. Тепер яскраво-жовтий логотип «Avenger» додано до культової чорно-білої футболки першої команди «Юве».
З сьогоднішнього дня можна придбати лімітовану форму, відвідавши сторінку офіційного магазину Juventus Online .
«Компактний Jeep Avenger є ініціатором створення портфоліо потужних, повністю електричних позашляховиків і є ключовим компонентом глобальної стратегії електрифікації, оскільки Бренд рухається до того, щоб стати світовим лідером у виробництві позашляховиків з нульовим рівнем викидів», — сказала Антонелла Бруно, керівник відділу Jeep Europe у Stellantis: «Ми дуже раді, що Бренд Jeep і ФК «Ювентус» можуть відсвяткувати свою 10-річну співпрацю та справжній прорив на європейському ринку».
За ці десять років «Ювентус» впевнено тримав курс на перемогу; тим часом Бренд Jeep продовжує відкривати нові дороги, удосконалюючи славетні позашляхові можливості своїх автомобілів і досягаючи незабутніх історій успіху. Сьогодні шлях Jeep веде до електрифікації в прагненні до «свободи без викидів».
Справжній Jeep — 100% електричний
«Avenger — це абсолютно новий автомобіль, який дозволяє нам завершити становлення лінійки позашляховиків у Європі, та представляє собою наступний крок в еволюції Бренду Jeep на шляху до нашого бачення мобільності без викидів», — додала Антонелла Бруно.
Jeep Avenger — це перший автомобіль Бренду з нульовим рівнем викидів і нова точка входу в модельний ряд Jeep. Веселий і захоплюючий, новий позашляховик призначений для людей, які ведуть активний спосіб життя і шукають автомобіль, який поєднує правильний розмір і передові технології. Він був розроблений, щоб ідеально відповідати потребам європейських клієнтів, завдяки таким чинникам:
- Компактні розміри: маючи довжину всього 4,1 метра, на борту Avenger з комфортом можуть розміститися 5 осіб;
- Універсальний інтер'єр: багато місця для повсякденних речей;
- Екологічний силовий агрегат: запас ходу на електриці до 400 км за WLTP і до 550 км у місті, щоб дійсно їхати куди завгодно;
- Передові технології: повний набір ADAS, повністю цифрове підключення з автомобілем, легкість керування доступними технологіями.
Новий Jeep Avenger – це чистий прояв «концентрованої свободи». Новинка пропонує можливості Бренду Jeep у компактному розмірі, щоб забезпечити спокій за будь-яких погодних умов. Він оснащений Selec-Terrain ® і Hill Descent Control у стандартній комплектації, які разом із винятковими кутами заїзду та з’їзду, а також дорожнім просвітом автомобіля забезпечують винятковий рівень позашляхових можливостей у цьому сегменті.
Що важливо, Stellantis в Україні підтримує план бренду Jeep по електрифікації модельної лінійки та уже зараз працює над тим, щоб з початку продажів Avenger в Європі він також були доступні і для українських покупців.