Автомобільні корпорації підтвердили, що увійдуть до числа спонсорів 47-ого президента США. Японський концерн профінансує захід грошима, а американські марки ще й виділять машини для церемонії. В автопромі насторожено ставляться до зміни влади в Білому домі, адже нова адміністрація вже пригрозила запровадити мита на імпорт з Мексики та Канади.
До інавгурації 2017 року Трамп зібрав близько 107 мільйонів доларів, а вступ Байдена на посаду президента обійшовся у 62 мільйони доларів через пандемію коронавірусу. Пожертвування на церемонію давно стали нормою, і спонсорами урочистості стають найбільші корпорації: наприклад, минулу інавгурацію фінансували Google, Microsoft, Boeing, Pfizer, AT&T і Uber.
Гендиректор Ford Джим Фарлі не сумнівається, що адміністрація Трампа буде зацікавлена в точці зору «блакитного овалу». Оптимістично налаштовані в General Motors: топ-менеджер Мері Барра заявила, що автовиробник близький за цілями до команди нового президента. Цікаво, що серед спонсорів Трампа цього разу немає Tesla, хоча за оцінками CNN саме Ілон Маск став одним із найбільших інвесторів минулої виборчої кампанії, витративши щонайменше 260 мільйонів доларів.
Міні-революцію в автопромі США може спровокувати скасування Трампом податкових пільг на електромобілі. Вважається, що Tesla та Ілон Маск постраждають від нововведення менше за інших, а ось GM, Toyota, VW і KIA попросили Трампа зберегти податкові пільги; також після скасування субсидій збільшаться і без того солідні збитки Ford.