Будь-який автомобільний виробник розміщує власний логотип на видному місці. Як правило, це решітка радіатора або капот. І хоча це досить непримітні й дрібні деталі, навіть вони можуть виконувати якусь корисну функцію, крім дизайнерської, в епоху, коли все прямує до мінімалізму та простоти.
Нещодавно виявлена патентна заявка свідчить про те, що компанія Ford планує вбудувати радари у свої значки. Патентна заявка, про яку йдеться, була опублікована Відомством США з патентів і торгових марок (USPTO) 4 червня 2024 року, але була подана ще у вересні 2020 року.
У заявці описано спосіб зберегти традиційний вигляд значків на решітці радіатора, не перешкоджаючи функціонуванню інтегрованого радіолокаційного блоку.
Для цього плівка з металу індію буде відлита у формі значка, а спереду і ззаду оточена шарами пластику. Індій, який також використовується в напівпровідниковій промисловості, має металевий вигляд, схожий на хром, але дозволяє радарам «бачити» крізь нього, стверджує Ford у заявці.
Пластичність індію також дозволяє легко надавати йому потрібну форму. Ці форми можуть включати в себе особливості сучасних значків на решітці радіатора, такі як текст і рельєфні поверхні. Щоб зменшити спотворення променя радара, будь-який рельєфний текст в ідеалі повинен мати сторони, що не виходять прямо вгору від поверхні значка, зазначає Ford.
Додавання радіолокаційних блоків до значків дає більшу гнучкість як для стилістики, так і для розміщення самих радіолокаційних блоків. Переваги стилю очевидні на останніх моделях Volvo. Кілька років тому автовиробник почав переносити радари за значки на решітці радіатора, надаючи своїм автомобілям чистішого вигляду з погляду дизайну.
Цікаво, що машини з новим логотипом вже випускаються, але поки що компанія чомусь не вмонтовувала в них радари, хоча має на це патент.