Топ-менеджер Ford Дейв Перікек пояснив, чому у поточному поколінні так і не з'явився кабріолет Shelby Mustang GT500. У розмові з Ford Authority керівник «блакитного овалу» зазначив, що актуальний Shelby GT500 виявився занадто потужним, а кабріолет не має необхідної жорсткості шасі та кузова.
У минулому поколінні (S197) Ford Mustang Shelby GT500 розвивав до 672 кінських сил, причому кабріолет (з механічною коробкою передач) у лінійці був. Однак Дейв Перікек наполягає, що 770 кінських сил турбомотора V8 5.2 Predator – зовсім інша річ.
«В кінцевому рахунку Ford міг би витратити багато грошей на екзотичні матеріали і компенсувати втрату жорсткості кузова кабріолетом, але це суперечило б концепції Mustang», - підкреслив топ-менеджер марки.
Бажаючим покататися на потужному «Мустангу» з відкритим верхом доведеться або придбати «дводверку» минулого покоління, або погодитися на звичайний Mustang GT з атмосферним V8 Coyote, або звернутися до тюнінг-ательє.
Життєвий цикл Ford Mustang шостого покоління добігає кінця, а наступного року дебютує абсолютно новий спорткар. На профільному форумі вже розмістили фотографії купе наступної ітерації S650 - новинка відзначиться більш незграбним дизайном і збереже V8.
»